دونده کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور دوم شد 


دونده کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور دوم شد 

یاسوج- ایرنا- رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیر آذریان از این استان در رقابت های دوومیدانی مردان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور عنوان دوم را کسب کرد. 

امیدمحمد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های دوومیدانی مردان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور به مدت سه روز و در مواد مختلف در استان مرکزی و شهر اراک برگزار شد.

وی افزود: چهار دونده مرد رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از رقابت ها حضور داشته و به مصاف حریفان رفتند.

رییس هیأت دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این چهار دونده استان توانستند چهار مقام شامل یک دومی، یک چهارمی و ۲ ششمی در این رقابت ها تصاحب کنند.

محمدی عنوان کرد: در دوی سه هزار متر با مانع امیر آذریان دوم شد، در ماده پرتاب نیزه مصطفی نیکخواه و سجاد افشون به ترتیب به مقام های چهارم و ششم دست یافتند و در دوی پنج هزار متر نیز حسین نوری عنوان ششم را کسب کرد.

وی ابراز داشت: چهار دونده زن رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد نیز در رقابت های دوومیدانی بانوان قهرمانی کشور شرکت می کنند.

محمدی گفت: این چهار دونده شامل زهرا صیادی در ماده پرتاب نیزه، سعیده میریان در دوی پنج هزار و ۱۰ هزار متر، مینا میرزایی در مواد پرتاب وزنه و دیسک و زکیه مردانی در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر است.

وی اظهار داشت: رقابت های دوومیدانی زنان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور به مدت ۲ روز و چهارم و پنجم خردادماه ۱۴۰۰ در استان مرکزی و شهر اراک برگزار می شود.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار سامادهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان