درست زمانی که هایپرکار حماسی SSC تواتارا از صدر اخبار خودرویی دنیا کنار رفته بود، نسخههای جدیدی از آن معرفی شده که این هایپرکار آمریکایی را دوباره در مرکز توجهات قرار دادهاند؛ اما چگونه میتوان یک خودروی ۱۷۵۰ اسب بخاری که در حال حاضر رکورددار سریعترین خودروی تولیدی جهان است را ارتقاء داد؟ پاسخ داونفورس و قدرت بیشتر است و این دقیقاً همان کاری است که SSC در دو نسخهٔ جدید تواتارا با نامهای استرایکر (Striker) و اگرسور (Aggressor) انجام داده است.
تواتارا استرایکر روی پیشرفتهای آئرودینامیکی تمرکز دارد تا داونفورس را افزایش دهد. به گفتهٔ SSC، در این نسخه، داونفورس با سه برابر افزایش، به ۵۰۰ کیلوگرم در سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است. بخشی از پکیج آئرودینامیکی استرایکر یک بال عقب عظیم است که در کنار بال عقب فعال تواتارا و همینطور دیفیوزر جدید آن کار میکند. اسپلیتر جلو، بالههای جانبی طرفین دماغه و قطعات جدید در طرفین خودرو هم از دیگر ویژگیهای آئرودینامیکی جدید استرایکر هستند. به گفتهٔ SSC، این ارتقاءهای آئرودینامیکی، داونفورس خودرو را با ۴۵.۴ درصد در جلو و ۵۴.۶ درصد در عقب، متعادلتر میکنند.
در داخل تواتارا استرایکر نیز از فیبر کربن بیشتری در کنار آلکانترا استفاده شده است. قدرت این نسخه اما تغییری نداشته و مثل نسخهٔ معمولی حداکثر ۱۷۵۰ اسب بخار خواهد بود ولی در همین لحظه، SSC نسخهٔ اگرسور را رو میکند که قدرت پیشرانهٔ آن با ارتقاءهایی به رقم فوقالعادهٔ ۲۲۰۰ اسب بخار افزایش یافته است. این نسخه همچنین از همان ویژگیهای آئرودینامیکی استرایکر هم برخوردار است اما متأسفانه فقط مخصوص پیست بوده و امکان استفاده از آن در جادهها وجود ندارد.
SSC نسخهٔ اگرسور را بهعنوان خودرویی فقط مخصوص پیست در نظر گرفته که بینهایت قابل تنظیم خواهد بود. فعلاً جزئیاتی در مورد این نسخه منتشر نشده جز اینکه اگرسور پرفورمنس، زیبایی و تجربهای را ارائه خواهد کرد که در نسخهٔ خیابانی تواتارا غیرممکن خواهد بود. همانطور که انتظار میرود، تولید این نسخههای جدید تواتارا محدود خواهد بود بهگونهای که از استرایکر فقط ۱۰۰ دستگاه و از اگرسور تنها ۱۰ دستگاه ساخته میشود. فعلاً قیمت این دو نسخه اعلام نشده است.