سعید جلیلی: یک پراید دارم و یک خانه 125 متری در تهران


سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه «صدای جوان» که از رادیو جوان پخش شد، به معرفی خود پرداخت. بخش های مهم صحبت های جلیلی را بخوانید:

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه «صدای جوان» که از رادیو جوان پخش شد، به معرفی خود پرداخت. بخش های مهم صحبت های جلیلی را بخوانید:

بنده ۵۶ ساله هستم و ۲۷ ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است. خودروی من پراید است. ویژگی خوب بنده از نظر همسرم را باید از خود او بپرسید.

بنده در سال ۹۲ به آقای روحانی انتخاب او را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفتم و به وی گفتم که درست است که بنده و شما دو مسیر متفاوت داریم اما با وجود این، ماشین دولت بسیار کُند است و این ماشین نه شما و نه بنده و نه هیچ فرد دیگری را به جایی که می‌خواهیم نمی‌برد.

دولت آینده باید یک کار جدی برای اصلاح ساختار اجرایی و سرعت بخشیدن به آن انجام دهد. بر اساس مطالعاتی که در ۸ سال گذشته داشتیم به این نتیجه رسیدیم که امروز کشور شرایطی دارد که در ۴ سال آینده می‌تواند جهش داشته باشد. باید کُندی ها و موانع این جهش گرفته شود.

یکی از اصلی ترین مشکلات جوانان، اشتغال است و می‌توان از فضای مجازی برای بهبود وضعیت اشتغال استفاده کرد و کشوری چون هند از این ظرفیت به خوبی استفاده می‌کند و دولت ما هم باید از این عرصه به خوبی استفاده کند. برای بنده عجیب است که اینستاگرام باز و توییتر بسته است. البته قطعاً همه مردم نمی‌خواهند که فضای مجازی به گونه‌ای باشد که به جامعه لطمه وارد شود.

متاسفانه در ۸ سال گذشته ساخت مسکن به کمتر از نصف رسیده است. دولت باید برای مسکن و ازدواج جوانان برنامه واقعی داشته باشد. باید حداقل سالی یک میلیون خانه ساخته شود.

هیچ وقت خودم در بورس سرمایه‌گذاری نکردم اما در سال ۸۲ که فرزندم کوچک بود، برای وی در بورس یک سهام یک و نیم میلیونی خریدیم و نمی‌دانم که الان به کجا رسیده است. سال ۸۰ بود که یک میلیون تومان وام دریافت کردم.

معمولاً در مشهد از وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنم اما در تهران بیشتر از خودرو شخصی خودم استفاده می کنم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان