برگزیدگان پنجمین جشنواره علامه حلی استان سمنان تقدیر شدند


برگزیدگان پنجمین جشنواره علامه حلی استان سمنان تقدیر شدند

سمنان- ایرنا- پنجمین جشنواره علامه حلی استان سمنان که به همت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان سمنان برگزار شده بود، با معرفی و تقدیر برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان روز یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین پایانی پنجمین جشنواره علامه حلی استان سمنان با بیان اینکه بر اساس امتیازهای کسب شده هیچ مقاله‌ای مقام اول را کسب نکرد ابراز داشت: منیره تاجعلی با مقاله «عوامل سقوط انسان در قرآن و روایات» و سکینه برزکار با مقاله «نقش رونق تولید در خودکفایی اقتصادی از دیدگاه آموزه های اسلامی» به صورت مشترک در مقام دوم این جشنواره قرار گرفتند.

سمیه سالم گفت: مرضیه رجبی با مقاله «فساد اداری و راهکارهای اداری سیاسی مقابله با آن»، مهدیه عبیری با اثر «حفظ آبرو از دیدگاه امام علی(ع)» و محدثه عبیری با مقاله «موانع عبرت پذیری از دیدگاه امام علی(ع) از دیگر برگزیدگان این جشنواره بودند.

وی افزود: فاطمه سبوحی با مقاله «عوامل موثر در دین گریزی جوانان و راهکارهای مقابله با آن از نظر آیات و روایات»، زهرا حیدری نیکورفتار با مقاله «نقش پرخاشگری والدین در شخصیت فردی فرزندان»، منصوره السادات اسماعیلی نسب با «بررسی مبانی فقهی قانون جدید حمایت از کودکان بی سرپرست مصوبه ۹۲» و نسیبه امتی با اثر «نقش تربیت دینی در صیانت جامعه از انحراف نیز در این جشنواره برگزیده شدند.

سالم گفت: محمد حسین اسقانیان نیز با مقاله «آداب حجره و حجره نشینی» از حوزه علمیه برادران استان در این جشنواره برگزیده شد.

وی افزود: در مجموع ۴۸۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۱۲۶ اثر از حوزه علیمه خواهران استان و ۲۵۶ اثر از حوزه علمیه برادران بود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: ۴۰ اثر به مرحله داوری راه یافت و ۱۰ اثر برگزیده شد.

حوزه علمیه خواهران استان سمنان دارای ۱۲ مدرسه در مقاطع تحصیلی مختلف شامل سطح ۲، سطح سه و سطح چهار حوزه علمیه برای خواهران معادل با مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نرخ بیکاری استان سمنان 8.5 درصد است/ 65درصد سمنانی‌ها واکسن زدند