بهترین روش تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با ارسال پیامک انبوه


بهترین روش تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با ارسال پیامک انبوه

با رسیدن به خرداد در کنار گرمای تابستان، شور و اشتیاق انتخابات هم در فضا موج می‌زند و همه وارد جو انتخاب ریاست جمهوری و اعضای شورای شهر و روستا می‌شوند. البته گرمای این انتخابات با تبلیغات است که بیشتر می‌شود و همین بهانه‌ای شده تا بخواهیم درباره یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تبلیغ در انتخابات صحبت کنیم.

اگر شما هم به دنبال روش‌های جدید تبلیغات انتخاباتی هستید تا به شما یا کاندیدای مورد نظرات در پیروزی کمک کنند، ارسال پیامک انبوه تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ را حتماً بخوانید و اگر وقت کمی دارید ما در این رپورتاژ مؤثرترین روش‌های تبلیغات را به شما معرفی کردیم.

تغیر در روند تبلیغات

با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال امکان برگزاری همایش، جلسات و نشست‌های حضوری در سطح وسیع نیست، در نتیجه باید سراغ روش‌های کاربردی و موثرتر رفت.

ارسال پیامک‌های انتخاباتی برای تبلیغات هوشمند و هدفمند بهترین انتخاب است. شما می‌توانید با ارسال پیامک در کنار ارتباط و تعامل موثر با مخاطبان از امکانات دیگری مانند ارسال لینک وب سایت، پیج اینستاگرامی یا شبکه‌های اجتماعی دیگر در متن پیامک استفاده کنید و حتی از نظرات و دیدگاه های هوادارنتان بهره‌مند شوید.

بنابراین برای شروع تبلیغات باید سراغ سامانه پیامکی بروید. سامانه ارسال پیامک دارای قابلیت‌های ویژه مثل ارسال پیامک منطقه‌ای و محله‌ای، ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف، ارسال پیامک به شماره‌های ایرانسل و همراه اول است، امکان ارسال لینک در متن پیامک دارد و به صورت اختصاصی متعلق به خود کاندیداست.

یادتان باشد که انتخابات امسال بخاطر شرایط کرونا با سال‌های گذشته متفاوت است و بهتر است از روش‌های جدیدتر تبلیغات یعنی سامانه پیامکی و قابلیت ارسال پیامک لینکدار استفاده کنید.

اولین گام ساخت هویت و برند با نام خودتان است

در ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی یادتان باشد که برندسازی یکی از مهمترین اقدامات برای تاثیرگذاری روی مخاطبانتان در کمترین زمان ممکن است.

برندسازی باعث می‌شود نام شما، شعار تبلیغاتی، ویژگی ظاهری و رفتاری‌تان در ذهن مخاطب بماند. بهتر است برای برندسازی از المان‌های بصری و گرافیکی مثل لوگو، شعار تبلیغاتی ،رنگ و فونت اختصاصی استفاده کنید تا با ساخت تصویر در ذهن مخاطب شانس موفقیتتان را بالا ببرد.

قدرت برند شخصی را دست کم نگیرید، زیرا نفوذ آن بر کلام و افکار هر مخاطبی انکار نشدنیست و شانس شما را برای برنده شدن در انتخابات بیشتر می‌کند.

استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات انتخاباتی

برای ماندگاری در ذهن مخاطب باید سراغ تعامل با آن‌ها بروید. قابلیت ارسال پیامک انبوه سامانه ارسال اس ام اس از جمله روش‌های مهم، کاربردی و تاثیرگذار برای برندسازی و تاثیر در مخاطب است. از طرف دیگر هزینه این روش در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی کمتر است.

ارسال پیامک با ایجاد مسیر ارتباطی متقابل بین شما و شهروندان باعث تاثیر بیشتر می‌شود، قدرت و شانس پیروزی‌تان را بیشتر می‌کند و مزایای بی‌شماری در اختیارتان قرار می‌دهد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم:

مزایای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی

سامانه پیامکی اول از همه دسترسی بانک شماره‌هایی را به شما می‌دهد که همراه با تفکیک شغل، منطقه و محل زندگی، اپراتور همراه اول و ایرانسل است و می‌توانید پیامک‌های ویژه تبلیغاتی‌تان را برایشان ارسال کنید. در ارسال پیامک انبوه شما به تمام مزایای زیر دسترسی دارید:

اطلاع‌رسانی اخبار مختلف و ساعات حضورتان در رسانه‌ها و رویدادها ارسال شعارها و وعده‌های تبلیغاتی دعوت از هواداران برای شنیدن سخنرانی و حضور در نشست‌های مجازی تشکر از هواداران بابت حضور در نشست (که تاثیر مثبتی ایجاد می‌کند)

ارسال پیام انبوه صوتی تبلیغاتی

از دیگر مزایای کاربردی سامانه، ارسال پیامک انبوه صوتی است. با پیامک صوتی می‌توانید وعده‌ها و شعارهای تبلیغاتی‌تان را به گوش شهروندان برسانید.

کاندیداها به سادگی می‌توانند از طریق سامانه ملی پیامک، صدای ضبط شده خودشان را که شامل اهداف و برنامه‌هایشان می‌شود، به صورت صوتی/ voice برای تعداد زیادی از شهروندان ارسال کنند. با همین روش تاثیرگذار برند شخصی و تصویر عمومی‌شان را با قدرت تقویت کنند. بد نیست بدانید این روش در دوره‌های قبلی انتخابات شورا و مجلس بسیار مورد استقبال کاندیداها و شهروندان قرار گرفت.

قابلیت ارسال پیامک به تفکیک منطقه

با سامانه پیامکی از ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی انتخابات به ساکنان محله‌ها و مناطق مختلف نباید غافل شوید.

با روش‌هایی مانند ارسال پیامک با کد پستی و ارسال از روی نقشه، به تمام مناطق و محله‌های شهر دسترسی دارید و می‌توانید پیامک تبلیغاتی بفرستید. با قابلیت ارسال پیامک دکل bts ایرانسل هم به ساکنان مناطق مختلف که سیمکارت ایرانسل دارند، دسترسی دارید. حالا می‌توانید از ساکنان مناطق برای حضور در انتخابات دعوت کنید، اهداف و برنامه‌هایتان را برایشان بفرستید و در ذهنشان ماندگار شوید.

ارسال پیامک به مخاطبین گوشی

حتماً می‌دانید ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات از شماره موبایل شخصی باعث مسدود شدن سیمکارت می‌شود، پس بهترین راهکار داشتن پنل پیامکی برای ارسال انبوه است.

ارسال انبوه پیامک از طریق سامانه هم سرعت بالاتری دارد و هم هزینه آن مقرون‌به‌صرفه است. می‌توانید علاوه‌بر بانک شماره، مخاطبان خودتان را هم را وارد اکسل یا دفترچه تلفن پنل پیامکی کنید و با ارسال انبوه از آن‌ها برای هواداری و شرکت در انتخابات دعوت کنید.

تبلیغات انتخابات را جدی بگیرید!

دیگر تا اینجا می‌دانید که این تبلیغات درست و اصولی در انتخابات است که شانس پیروزی کاندیدا را افزایش می‌دهد. پس از بررسی‌ قابلیت‌های حرفه‌ای سامانه‌ ملی پیامک دیگر جای نگرانی برای تبلیغات نیست و همین حالا می‌توانید پنل پیامکی خود فوراً را تهیه کنید.

شرکت ملی پیامک به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های رسمی و حقوقی پنل اس ام اس در ایران مانند دوره‌های گذشته انتخابات، در سال ۱۴۰۰ هم در کنار کاندیداهای محترم است و به عنوان مجری قدرتمند ارسال پیامک انبوه ویژه انتخابات شورای شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کند.

برای دریافت فوری پنل و مشاوره‌ تبلیغاتِ پشتیبانی ملی پیامک می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. همچنین برای پشتیبانی رایگان تلفنی هم می‌توانید در روزهای کاری از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب و در ایام تعطیل از ساعت ۹صبح تا ۵ شب با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.

کد خبر 604385

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نواز شریف، وارد انتخابات پاکستان می شود