پویش «مردم میدان» در اردبیل آغاز شد


پویش «مردم میدان» در اردبیل آغاز شد

اردبیل- ایرنا- معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام انتخابات پویش تولید اثر هنری با عنوان «مردم میدان» به تاسی از شهید سلیمانی در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی با حضور هنرمندان این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، رحمان مجرد روز دوشنبه در این زمینه اظهار کرد: یکی از رسالت‌های ذاتی مجموعه حوزه هنری روایتگری درست گذشته، کنشگری فعال امروز و پرچمداری آینده‌ هنر انقلاب اسلامی در مسیر اهداف تمدنی ایرانی اسلامی است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه دشمنان سعی دارند با ناامید کردن و دل‌سرد نمودن مردم از انتخابات به خیال خودشان بین ملت و حکومت فاصله بیاندازند، مقابله با این توطئه دشمنان از زبان هنر جزو وظایف مهم حوزه هنری در چنین شرایطی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: در راستای روشنگری در حوزه انتخابات اقداماتی آغاز شده است که با توجه به شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی انجام می‌شود و تولیدات هنری در قالب پوستر، کاریکاتور، اینفوگرافی، استوری‌موشن، کلیپ‌های کوتاه، موشن‌گرافی، نماهنگ و شعرخوانی با محتوای شورآفرینی و امیدبخشی برای استفاده در نمایشگاه‌ها، بنرهای سطح شهر و فضای مجازی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی هدف از این پویش را تبیین گفتمان مقام معظم رهبری برای خلق مشارکت حداکثری و آگاهانه دانست و اضافه کرد: حوزه هنری استان اردبیل با هدف جریان‌سازی برای مشارکت آگاهانه و گسترده فعالیت می‌کند و همه آنهایی که سربلندی ایران و تحقق آرمان‌های استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی را می‌خواهند، وظیفه دارند که مشوق مردم برای حضور در انتخابات و استفاده از حق انتخاب آزادانه و آگاهانه شهروندان باشند تا با کمک به مشارکت گسترده، اقتدار منتخب ملت را برای حل مسائل کشور تقویت نمایند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یادمان شهدای نیروی دریایی، ناوشکن سبلان در اردبیل نصب می‌شود