برپایی اردوی تیم ملی کشتی جوانان در اردبیل


برپایی اردوی تیم ملی کشتی جوانان در اردبیل

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل از برپایی اردوی تیم ملی کشتی جوانان کشور در شهر اردبیل خبر داد.

عبدالرضا اقبال 10 خرداد در جریان برگزاری مسابقات کشتی در اردبیل اظهار کرد: بعد از گذراندن اردوهای آمادگی برای تیم کشتی جوانان کشورمان در استان‌های تهران و قم، قرار است سومین اردوی تیم ملی کشتی جوانان کشور در اردبیل برگزار شود.

وی تصریح کرد: این اردو از 11 خردادماه به مدت 10 روز در اردبیل برگزار خواهد شد تا کشتی‌گیران جوان کشورمان بتوانند خود را برای مسابقات جهانی آماده کنند.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: در این اردوی 10 روزه قرار است کشتی‌گیران زیر نظر مربیان تمرینات آمادگی خود را پیگیری کنند تا شرایط مناسب و آمادگی کامل برای حضور در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی را داشته باشند.

اقبال افزود: در این اردوی آمادگی شش کشتی‌گیر جوان استان نیز حضور خواهند داشت تا بتوانند از فرصت پیش آمده برای حضور قدرتمندانه در تیم ملی استفاده کنند.

وی به سفر این تیم به ترکیه اشاره کرد و ادامه داد: تجربیات خوبی را همراه تیم جوانان در اردوی ترکیه به دست آوردیم و در حال حاضر تیم کشتی جوانان کشورمان در آمادگی کامل است تا بعد از اتمام اردوی اردبیل که تا 21 خرداد ادامه خواهد داشت، بتوانند در رقابت‌های پیش رو حضوری قدرتمندانه داشته باشند.

اقبال به شرایط کرونایی و وضعیت خاص تیم کشتی جوانان اشاره کرد و گفت: بهترین استعدادها در قالب تیم ملی جوانان شناسایی و معرفی شدند که حضور این تیم می‌تواند در آینده کشورمان را به سکوهای قهرمانی در کشتی آزاد و فرنگی برساند.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت سه هزار کشتی‌گیر استان در تشک کشتی و انجام مسابقات مختلف اشاره کرد و افزود: ما امیدواریم اردبیل را به روزهای اوج افتخارات کشتی بازگردانیم که در این زمینه از تمامی پیشکسوتان و دلسوزان کشتی دعوت می‌کنیم تا هیئت کشتی استان را در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای کمک کنند.

سرپرست تیم کشتی جوانان کشورمان حضور رئیس فدراسیون در اردبیل را زمینه‌ساز ایجاد دیدگاه مثبت در بین مسئولان در توجه به ورزش اول کشور یادآور شد و تصریح کرد: بخش عظیمی از مصوبات سفر و همکاری خوب آموزش و پرورش، سپاه استان و مسئولان ارشد استان تحقق پیدا کرده و در تداوم اجرای این مصوبات امیدواریم تحولی اساسی را در کشتی استان اردبیل با هدف‌گذاری مشخص تا المپیک 2028 شاهد باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نوروزخوانی و تکم‌گردانی در خلخال با چاشنی نوعدوستی