حل مشکلات کشور نیاز به فضای همدلی دارد


حل مشکلات کشور نیاز به فضای همدلی دارد

کرمان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان گفت: برای حل مشکلات نیازمند فضای همدلی در جامعه هستیم و نقش مردم در حل این مشکلات نقشی مهم، جدی و اساسی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رسول الله وردی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برخی مشکلات موجود در کشور را به نبود منابع پیوند می‌زنند، اما اراده جدی برای حل بسیاری از مسائل و مشکلات مساله مهم‌تر است و اگر برای حل مشکلات حرکت مجاهدانه و شبانه روزی آغاز شود، بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ از ابعاد مختلف برای نظام جمهوری اسلامی مهم است تصریح کرد: اهمیت این انتخابات به واسطه تغییری است که در فضای حاکمیت اجرایی جامعه اتفاق می‌افتد و اینکه مردم تا چه اندازه در این عرصه نقش داشته باشند و مشارکت کنند بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام الله وردی ادامه داد: هدف این است که رییس جمهور آینده با مشارکت بالای مردم انتخاب شود و دست همه طیف‌ها و جناح‌ها و همه کسانی که در این عرصه ورود کرده اند را باید بوسید، زیرا تلاش می‌کنند پرچم کشور را در این فضا سربلند نگه دارند.

وی تاکید کرد: مطالبات ما در فضای اجتماعی به سمت مطالبات جزئی و خیلی پایین رفته و کشور از آن آسیب دیده است، و باید مطالبات ما به سمت مشکلات کلان برود.

حجت الاسلام الله وردی با بیان اینکه جامعه ما از برخوردها و تنش‌های مختلف به ویژه در فضای سیاسی آسیب زیادی دیده و مردم از آن رنج می‌برند، ادامه داد: رویه حجت الاسلام رئیسی در مدت تصدی ۲ سال ریاست بر قوه قضائیه نشان داد که حضور وی در ریاست قوه مجریه می‌تواند فضای امید بخشی را برای کشور به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: در فضای اجتماعی کشور صف بندی‌های غیر ضروری شکل گرفته است و آقای رئیسی نشان داده اند که وابستگی به جناح خاصی نداشته و آزادانه عمل می‌کند و نمی‌خواهد وابسته به هیچ حزب و جناحی باشد، زیرا این کشور متعلق به همه مردم است و باید همه از آن نفع ببرند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در استان کرمان افزود: نگاه ما صرفا به کاندیدای خودمان و نفی دیگران نیست و هر کسی که در این فضا ورود کرده قابل احترام است و امیدواریم موفقیت اصلی نصیب مردم ایران شود.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلاتی که در کشور اتفاق افتاده به دلیل سهم خواهی‌های احزاب است و امیدواریم که با حضور آقای رئیسی در مسند ریاست قوه مجریه، تحولات و موفقیت‌های زیادی برای کشور رقم بخورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان