مشکلات آموزشی اردکان با حمایت مردم از آموزش و پرورش رفع می شود


یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه...
یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  اصلاح مشکلات جامعه به حمایت و پشتیبانی مردم از آموزش و پرورش بستگی دارد، گفت: با استفاده از تجربه بزرگان این مجموعه آموزشی باید کیفیت آموزش های ارایه شده به دانش آموزان ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا، محمد رضا دشتی اردکانی روز چهارشنبه در شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش شهرستان با تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش اردکان در سال تحصیلی گذشته با اشاره به کمبود سرانه آموزشی بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای رفع مشکلات آموزشی و امکانات پشتیبانی برای ارتقای کیفیت آموزش و در نتیجه اصلاح مشکلات جامعه تأکید کرد.
وی با اشاره به افزایش آمار جمعیت دانش آموزی اردکان نسبت به کشور و همچنین حضور دانش آموزان مهاجر از مناطق مختلف ایران در این شهرستان خواستار همکاری صنایع و کارخانه ها برای احداث مدارس جدید به منظور رفع کمبود فضای آموزشی شد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه های آموزشی باید بیشتر تقویت شود، اظهار کرد: با استفاده از تجربه افراد پیشکسوت و برخوردار از اندوخته های علمی در این عرصه برای افزایش کیفیت آموزش ها تلاش کرد.

دانش آموزان مهاجر فرزندان کارگران مشغول به کار در واحدهای تولیدی و صنعتی اردکان هستند.
دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی با محوریت بررسی فرآیند ثبت‌نام مدارس در سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری برگزار شد.

در سال تحصیلی جاری حدود ۲۱ هزار دانش آموز در شهرستان اردکان مشغول تحصیل هستند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته