تشریح ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) در دیشموک


تشریح ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) در دیشموک

امام جمعه شهر دیشموک ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «علی اکبر راوند» در جلسه ستاد نماز جمعه این شهر، از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در روز رحلت امام راحل در این شهر خبر داد.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی همچون مسابقه کتابخوانی از صحیفه حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی، نصب بنر و سخنان گهربار حضرت امام خمینی (ره) با حضور بسیجیان تحت عنوان نمایشگاه عکس در نمازجمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


وی افزود: از دیگر برنامه‌های پیش رو تبلیغ چهره به چهره طلاب مستقر در بخش دیشموک برای دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات است.

راوند با بیان اینکه برنامه‌های روشنگری سیره امام توسط پایگاه مرکزی امام محمدباقر (ع) در فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این شرایط و برهه کنونی حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مواردی همچون فقر، بیکاری و گرانی‌ها موجب ناراحتی از انقلاب اسلامی نبوده بلکه ناشی از عملکرد مسئولان است که می‌طلبد مردم با مشارکت پرشور دولتی تحول خواه و قوی انتخاب کنند تا مشکلات کنونی از بین برود.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا، خاطر نشان کرد: روی کار آمدن مدیران صالح و انقلابی ضامن رفع مشکلات شهر‌ها و روستا‌ها است.
پایان پیام/630

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سخنگوی حماس : قدس محور نبرد با صهیونیست هاست