مرسدس-ای ام جی E63 S واگن پوسایدون، هیولایی ترسناک…


مرسدس-ای ام جی E63 S واگن پوسایدون، هیولایی ترسناک…

پوسایدون طی سال‌های اخیر محصولات متنوعی از مرسدس-ای ام جی را ارتقا داده هرچند جدیدترین پروژه این تیونر واقعاً در سطح بالایی قرار دارد. پوسایدون کیت ارتقای خود برای AMG E63 واگن را اعلام کرده و گفته که این خودرو حداکثر قدرت 940 اسب بخاری خواهد داشت. البته حتی کیت پایه این تیونر نیز قدرت … The post مرسدس-ای ام جی E63 S واگن پوسایدون، هیولایی...

پوسایدون طی سال‌های اخیر محصولات متنوعی از مرسدس-ای ام جی را ارتقا داده هرچند جدیدترین پروژه این تیونر واقعاً در سطح بالایی قرار دارد. پوسایدون کیت ارتقای خود برای AMG E63 واگن را اعلام کرده و گفته که این خودرو حداکثر قدرت ۹۴۰ اسب بخاری خواهد داشت. البته حتی کیت پایه این تیونر نیز قدرت ۸۳۰ اسبی را ارائه می‌کند. این قدرت عظیم هم با بهبود نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری به دست می‌آید.

مرسدس-ای ام جی E63 S واگن پوسایدون، هیولایی ترسناک…

کیت تیونینگ پوسایدون علاوه بر قدرت ۹۴۰ اسبی گشتاور ۱۲۸۰ نیوتون متری را نیز به ارمغان می‌آورد. این شرکت قدرت عظیم یاد شده را با نصب سیستم تزریق آب/منتول و ارتقای سرسیلندر و سوپاپ‌ها به دست آورده است. چنین خروجی‌ای باعث شده استیشن دوست‌داشتنی مرسدس در کمتر از ۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

مرسدس-ای ام جی E63 S واگن پوسایدون، هیولایی ترسناک…

کیت پایه که با نام پوسایدون E63 RS 830 شناخته می‌شود پایه و اساس کیت‌های قوی‌تر است. این کیت شامل توربوهای بهتر، فیلتر هوای اسپورت و خروجی‌های اگزوز مجهز به مبدل‌های کاتالیتیک اسپورت می‌باشد. همچنین بهبودهای نرم‌افزاری در واحد کنترل پیشرانه و گیربکس و کنترلر قوای محرکه صورت گرفته است. قدرت ۸۳۰ اسبی با گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری همراه شده و باعث ثبت شتاب ۳.۲ ثانیه‌ای می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

مرسدس-ای ام جی E63 S واگن پوسایدون، هیولایی ترسناک…

کیت میان رده پوسایدون شامل توربوهای ارتقا یافته و دیگر تغییرات است که قدرت ۸۸۰ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. این مدل هم شتاب ۳.۱ ثانیه‌ای دارد. پوسایدون همچنین کیت ساده‌تری را ارائه می‌کند که باعث می‌شود قدرت و گشتاور E63 به ۷۰۷ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون متر برسد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کوروت ینکو با 1000 اسب بخار قدرت رونمایی شد