هر رای مردم تیری به سمت اردوگاه دشمنان اسلام است


هر رای مردم تیری به سمت اردوگاه دشمنان اسلام است

تهران- ایرنا- دبیر جامعه مبلغین تهران گفت: هر رأی مردم ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد، تیری به سمت اردگاه دشمنان اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی در مراسم سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) که در مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار شد با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو اظهارداشت: هر رای مردم، به مثابه پرتاب کردن یک تیر به اردوگاه صهیونیسم، استکبار جهانی و وهابیت است و نباید تحت تاثیر توطئه‌ها و سیاست‌های شوم دشمنان قرار در عدم شرکت در انتخابات قرار گرفت.
وی اظهار داشت: همه افراد جامعه باید بیدار و هوشیار باشند تا در مسیر مبارزه با دشمن، مسیر را فراموش نکنید چرا که در صورت غفلت، کربلایی دیگر تکرار خواهد شد.
وی ادامه داد: دشمن با انتشار شایعات فریبنده و کذب در جامعه و فضای مجازی، سعی در تخریب اذهان جامعه را دارد و این ما هستیم که نباید از مسیر اصلی که شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور است، منحرف شویم.
ادیب یزدی افزود: این انقلاب برای ایران عزت و استقلال به ارمغان آورده و ما را به یک ابرقدرت تبدیل کرده است، امروز کشور در جایگاه مطلوبی برخوردار و آماده رهسپار شدن به سمت قله‌های برتر جهان است که زمینه این مهم را شرکت در انتخابات فراهم می‌کند.
وی با تاکید بر حضور پررنگ و حداکثری در انتخابات اضافه کرد: با خون هایی که در راه پاسداری از نظام و کشور ریخته شده ننگ است برای ما که با رای ندادن، سرنوشت و آینده کشور خود را به بیگانگان و مخالفان نظام ترجیح دهیم.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: امام صادق(ع) بزرگترین معلم تاریخ بشر است که با رویکردی نو و جدید و با تربیت شیعه وارد میدان معرفی اسلام شد و اسلام ناب را حفظ کرد.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: امام صادق (ع) در آنِ واحد، هم‌ در جبهه اسلام و حقوق مسلمین و هم در پرورش شیعه تلاش کرد و امروز هر کجای دنیا که شیعه باشد از تأثیرات امامت دوران ایشان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم