قطع شدن پاهای خانم سوپر مدل / علت چه بود؟ + عکس پاهای مصنوعی


قطع شدن پاهای خانم سوپر مدل / علت چه بود؟ + عکس پاهای مصنوعی

رکنا : پاهای این خانم مدل در اثر رعایت نکردن بهداشت فردی در عکاسی های طولانی قطع شد.

یک سندرم نادر زنانه وجود دارد که می تواند منجر به قطع پا شود.

به گزارش رکنا ، این خانم که سوپر مدل بوده است در روزهایی که عکاسی طولانی داشته تامپون خود را دیر به دیر عوض می کرد که پس از مدتی سمی در بدنش تولید شد که موجب شد ابتدا یک پای او پس از مدتی پای دیگرش قطع شود.

سندرم شوک سمی نشان دهنده چیست؟

سندرم شوک سمی نوعی بیماری عفونی جدی و تهدید کننده زندگی است که توسط باکتری های استافیلوکوکوس اورئوس تولید کننده سم TSST-1 ایجاد می شود. پس از ورود به بدن ، حمله به اندام های اساسی مانند ریه ها ، کلیه ها و کبد آغاز می شود. علائم بعدی شامل اسهال و استفراغ ، تب و خستگی ، بثورات پوستی ، سردرد و گلو درد است. از دست دادن هوشیاری و کما نیز ممکن است.

این علائم اغلب با علائم آنفولانزا اشتباه گرفته می شوند. بنابراین پزشکان تأیید می کنند که بیماران مبتلا به TSS به درستی تشخیص داده نمی شوند ، که این امر مشکلات جدی بهداشتی را به همراه دارد. ما در مورد قطع عضو و حتی مرگ صحبت می کنیم.

TBS معمولاً زنان را در دوران پریود مبتلا می کند

چرا سندرم شوک سمی اغلب با قاعدگی همراه است؟ بنابراین ، مقصر این بیماری جدی شامل محصولات قاعدگی مانند تامپون و فنجان قاعدگی ("فنجان") است. به مدت طولانی پوشیده شده و باعث رکود خون در واژن می شوند و این باعث ایجاد محیط مساعد برای تکثیر باکتری های استافیلوکوکوس اورئوس می شود. سپس این ماده سمی تولید می کند که وارد جریان خون می شود و سلامتی را تهدید می کند.

برخی از زنان ناقل باکتری های استافیلوکوکوس اورئوس نیز هستند که خطرناک نیستند اما اگر به دلیل استفاده از تامپونی که مدت زمان طولانی است مسدود شود ، شروع به تکثیر و تولید سم می کند.

موارد ابتلا به سندرم شوک سمی

یک مورد از مبتلایان به سندرم شوک سمی مربوط به 9 ژانویه است و داستان یک نوجوان 17 ساله بلژیکی را روایت می کند که به دلیل بیماری گوارشی به درستی تشخیص داده نشده و تحت درمان قرار گرفت. بعدا خانواده وی تأیید کردند که مرگ این دختر به دلیل شوک شکاکانه ناشی از تامپون های وی بوده است.

مورد مشهور دیگر در سال 2015 یک مدل آمریکایی بود که در اثر شوک سمی دو پا قطع شد و در شروع مطلب به آن پرداختیم.

به همین دلیل است که رعایت نکات بهداشتی در مورد محصولات قاعدگی و همچنین اتکا به محافظت خارجی در طول شب بسیار مهم است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی