ورزش بانوان در فدراسیون کشتی تعطیل نشده است


ورزش بانوان در فدراسیون کشتی تعطیل نشده است

قزوین -ایرنا- دبیر فدراسیون کشتی گفت: برخلاف برخی صبحت‌ها که قرار است کشتی بانوان در فدراسیون تعطیل شود چنین نیست و خوشبختانه ورزش بانوان با برنامه پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید جلال عسگری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قزوین، افزود: اگر در مسابقات آسیایی و جهانی مجوز برگزاری مسابقات بانوان داده شود حتما فدراسیون برای اعزام ورزشکاران پیگیری خواهد کرد.

عسگری اضافه کرد: ورزش های سنتی به خصوص کشتی ساحلی در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ احتمال المپیکی شدن دارند و باید استان قزوین و سایر استان ها از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کنند چون کشتی ساحلی، امکانات کمتری نسبت به سایر سایر رشته های ورزشی نیاز دارد.

وی گفت: باید همه کمک کنند تا کشتی آزاد و فرنگی ایران به جایگاه واقعی خود در سطح کشور و جهان برسد و با استفاده از همه ظرفیت ها اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

این مسوول ورزشی با تاکید بر رسیدن کشتی به سرمنزل مقصود با استفاده از تمامی ظرفیت ها، افزود: هیات های شهرستانی که با سرپرست اداره می شوند باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند و از ظرفیت بزرگان و پیشکسوتان برای ارایه طریق و راهکار حل مشکلات استمداد به عمل آید.

در ادامه این مجمع، محمود حیدری با کسب ۱۵ رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار به سمت ریاست هیات کشتی استان قزوین انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه