ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 19 خرداد 1400+ قیمت سایپا و نحوه ثبت نام


ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 19 خرداد 1400+ قیمت سایپا و نحوه ثبت نام

ثبت نام جدیدترین طرح فروش فوری محصولات شرکت سایپا ویژه خردادماه 1400 ازدیروز 18 خرداد 1400 آغاز شده و طبق روال گذشته به مدت 3 روز و تا 20 خرداد نیز ادامه دارد در ادامه جزئیات ثبت نام فروش فوری سایپا در 19 خرداد 1400 و قیمت روز محصولات سایپا را با هم می‌خوانیم.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 19 خرداد 1400+ قیمت سایپا و نحوه ثبت نام

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ دومین روز ثبت نام فروش فوری سایپا می‌باشد و بنا بر اعلام سایت سایپا ۵ محصول در این طرح عرضه می‌شود که قیمت و زمان تحویل و همچنین رنگ ۵ محصول سایپا نیز مشخص شده است لذا متقاضیان ثبت نام خودرو می‌توانند جهت ثبت نم فروش فوری سایپا به سایت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه نمایند در ادامه این خبر علاوه بر جزئیات و لینک فروش فوری ۵ محصول سایپا را می‌اوریم بلکه قیمت جدید محصولات سسایپا در امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ را نیز خواهیم آورد. لازم به ذکر است که در این طرح 5 محصول تیبا صندوقدار، تیبا ۲، ساینا دنده‌ای، ساینا S و کوییک S عرضه می شود.

جدید ترین ثبت نام خودروهای سایپا/ زمان و مهلت ثبت نام فروش فوری 5 محصول سایپا 19 خرداد 1400

گروه خودروسازی سایپا در راستای آرامش بازار و جلوگیری از هر گونه واسطه گری در بازار خودرو، فروش فوق العاده ۵ محصول پر فروش خود را از روز گذشته آغاز نموده است .

بر این اساس متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت دارند که برای ثبت نام خودرو‌های تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینا دنده‌ای (رینگ فولادی)، ساینا S و کوییک S اقدام کنند؛ منتخبان طرح فروش فوق العاده حداکثر تا ۹۰ روز می‌توانند خودروی ثبت نام شده را تحویل بگیرند.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 19 خرداد 1400+ قیمت سایپا و نحوه ثبت نام

زمان تحویل 5 محصول فروش فوق العاده سایپا

بر اساس اعلام خودروسازی سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوری حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

قیمت 5 محصول سایپا در فروش فوری 19 خرداد

محصولات عرضه شده در این طرح شامل تیبا صندوفدار، تیبا 2، ساینا دنده ای، ساینا s، کوئیک s است.

تیبا صندوقدار با مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان

تیبا ۲ با مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان

ساینا دنده‌ای با مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

ساینا اس با مبلغ ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزارتومان

کوییک اس با مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 19 خرداد 1400+ قیمت سایپا و نحوه ثبت نام

نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 19 خرداد 1400

بر این اساس متقاضیان فرصت دارند از امروز (۱۸ خرداد) و ۲۴ ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند و عملیات پیش ثبت نام را انجام دهند.

جهت ثبت نام در طرح فروش فوری 5 محصول سایپا در امروز 19 خرداد 1400 اینجا کلیک کنید

اطلاعیه سایت سایپا

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند: طرح جدید فروش فوق العاده محصولات گروه خودرو سازی سایپا از تاریخ 1400/03/18 ساعت 14 شروع می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. لیست منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات گروه سایپا (بمناسبت آزاد سازی خرمشهر )اعلام شده است ، منتخبین محترم در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند. از طریق انتخاب گزینه " سوابق خرید" و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.

قابل توجه متقاضیان ثبت نام در فروش فوری سایپا

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست مدنظر قرار دهند: جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید. محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. ) حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند. دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است. متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد . شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند . توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 19 خرداد 1400+ قیمت سایپا و نحوه ثبت نام

قابل توجه برندگان قرعه کشی سایپا/ نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می‌بایست پس از قرعه کشی مدنظر قرار دهند:


امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می‌بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد.
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.
در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز گروه خودرو سازی سایپا، پیمایش (کارکرد) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می‌باشد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله‌ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می‌گردد.

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز کل مبلغ خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

شرایط فروش فوق العاده سایپا خرداد 1400

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوق‌العاده سایپا
- محدودیت کد ملی برای ثبت نامها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میباشد )

-حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم میباشند.

-امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

-متقاضی طی 48ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکتهای سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

-امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی ( نصب بر روی خودرو ) میسر نمیباشد .

-متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایندضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام،تا 3سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت .

-شماره کارت،شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگرددالزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود

-شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

-کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی ، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.

-مشتریان میبایست پس از کارکرد 1000کیلومترو حداکثر 5ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می شود.

شرایط اختصاصی بخشنامه فروش فوق‌العاده سایپا

در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند که باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود. ضمناً در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یکسال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ می‌شود.

امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.

امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است.

قیمت روز محصولات سایپا 19 خرداد 1400

قیمت خودروهای سایپا در روز نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

قیمت خودروهای سایپا

خودرو قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان)
سایپا ۱۱۱ ۰ ۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۰ ۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۲ ۰ ۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱۰۰,۶۳۰,۰۰۰ ۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۱۰۶,۵۱۸,۰۰۰ ۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس ۹۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا دنده ای EX ۱۰۴,۶۴۹,۰۰۰ ۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۱,۰۶۱,۰۰۰ ۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ ای R ۱۴۸,۶۰۵,۰۰۰ ۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد ۱۲۹,۶۰۰,۰۰۰ ۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد گازسوز ۱۸۹,۰۳۱,۰۰۰ ۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد دیزل ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریو ۰ ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS۳۵ ۰ ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ ۰ ۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C۳ ۰ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ پلاس ۰ ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx ۰ ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار پلاس ۰ ۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا پلاس دنده ای ۰ ۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
ساینا s دنده ای ۱۴۲,۵۳۶,۰۰۰ ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۰ ۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین ۲۹۱,۸۷۱,۰۰۰ ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟