سیاه نمایی، جفا به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب است


سیاه نمایی، جفا به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب است

ورمقانی گفت: متاسفانه برخی با هدف رای آوردن اقدام به سیاه نمایی دولت‌ها و نظام جمهوری اسلامی ایران می کنند که جفا به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار، در جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در مجتمع فرهنگی نور عنوان کرد: دغدغه‌ی اصلی ما حضور حداکثری است؛ پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب، مردم ما تحت هر شرایطی به آرمان‌های انقلاب اسلامی معتقد هستند.

وی افزود: دشمنان سختی‌های بسیاری در طول سال‌های اخیر به مردم تحمیل کردند و هدف‌ آن‌ها مقابله و حذف آرمان‌هایی بود که قریب به ۱۰۰ سال برای آن اهداف مبارزه شده بود.

فرماندار بیجار گفت: بدون شک قدرشناس خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم اما متاسفانه برخی برای رای آوردن اقدام به سیاه‌نمایی نسبت به خدمات نظام و دولت های برآمده از انتخابات های پرشور می‌کنند.

وی افزود: قطعا تمامی دولت‌ها ضعف داشتند، باید هدف این باشد که دولت جدید ضعف دولت‌های قبلی را برطرف کند و نقاط قوت را تقویت کند.

ورمقانی در خصوص شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: فعالان فضای مجازی تلاش کنند تا نسبت به آرمان‌های انقلاب تعرض نشود و با مدیریت از انتشار پیام‌های حاوی تهمت، افترا و هکت حرمت جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت ایجاد ستاد تبلیغاتی، تجمعات در فضای بسته و جلسات شبانه، امکان تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی فراهم است و ما نهایت همکاری را با نامزدها خواهیم داشت.

فرماندار بیجار با ابراز خوشحالی از تنوع زیاد تخصص نامزدهای شورای اسلامی شهر، عنوان کرد: شورای شهر به تمامی تخصص‌ها نیاز دارد و یقیناً مردم با آگاهی و مطالعه ای که دارند می توانند افراد اصلحی را انتخاب کنند؛ ایجاد درآمد پایدار شهری، سرمایه گذاری بخش خصوصی، مبلمان شهری و آسیب‌های اجتماعی موارد مهمی است که لازم است مد نظر نامزدها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اشراف به مشکلات شهرستان بیجار عنوان کرد: از مشکلات و مسائل شهر آگاه هستیم و با توجه به اعتبارات تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات انجام می‌دهیم.

فرماندار بیجار در پایان این جلسه یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده از روز بیستم خردادماه تا پایان انتخابات محدودیت های عبور و مرور شبانه در بیجار لغو و اعمال نخواهد شد.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به بیان نظرات خود پرداختند و نمایندگانی از دادستانی، سپاه پاسداران و هیات نظارت بر انتخابات رهنمودهایی جهت محقق شدن حضور حداکثری را بیان کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)