سیاه نمایی، جفا به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب است


سیاه نمایی، جفا به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب است

ورمقانی گفت: متاسفانه برخی با هدف رای آوردن اقدام به سیاه نمایی دولت‌ها و نظام جمهوری اسلامی ایران می کنند که جفا به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار، در جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در مجتمع فرهنگی نور عنوان کرد: دغدغه‌ی اصلی ما حضور حداکثری است؛ پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب، مردم ما تحت هر شرایطی به آرمان‌های انقلاب اسلامی معتقد هستند.

وی افزود: دشمنان سختی‌های بسیاری در طول سال‌های اخیر به مردم تحمیل کردند و هدف‌ آن‌ها مقابله و حذف آرمان‌هایی بود که قریب به ۱۰۰ سال برای آن اهداف مبارزه شده بود.

فرماندار بیجار گفت: بدون شک قدرشناس خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم اما متاسفانه برخی برای رای آوردن اقدام به سیاه‌نمایی نسبت به خدمات نظام و دولت های برآمده از انتخابات های پرشور می‌کنند.

وی افزود: قطعا تمامی دولت‌ها ضعف داشتند، باید هدف این باشد که دولت جدید ضعف دولت‌های قبلی را برطرف کند و نقاط قوت را تقویت کند.

ورمقانی در خصوص شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: فعالان فضای مجازی تلاش کنند تا نسبت به آرمان‌های انقلاب تعرض نشود و با مدیریت از انتشار پیام‌های حاوی تهمت، افترا و هکت حرمت جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت ایجاد ستاد تبلیغاتی، تجمعات در فضای بسته و جلسات شبانه، امکان تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی فراهم است و ما نهایت همکاری را با نامزدها خواهیم داشت.

فرماندار بیجار با ابراز خوشحالی از تنوع زیاد تخصص نامزدهای شورای اسلامی شهر، عنوان کرد: شورای شهر به تمامی تخصص‌ها نیاز دارد و یقیناً مردم با آگاهی و مطالعه ای که دارند می توانند افراد اصلحی را انتخاب کنند؛ ایجاد درآمد پایدار شهری، سرمایه گذاری بخش خصوصی، مبلمان شهری و آسیب‌های اجتماعی موارد مهمی است که لازم است مد نظر نامزدها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اشراف به مشکلات شهرستان بیجار عنوان کرد: از مشکلات و مسائل شهر آگاه هستیم و با توجه به اعتبارات تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات انجام می‌دهیم.

فرماندار بیجار در پایان این جلسه یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده از روز بیستم خردادماه تا پایان انتخابات محدودیت های عبور و مرور شبانه در بیجار لغو و اعمال نخواهد شد.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به بیان نظرات خود پرداختند و نمایندگانی از دادستانی، سپاه پاسداران و هیات نظارت بر انتخابات رهنمودهایی جهت محقق شدن حضور حداکثری را بیان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی