کتاب امین آراء در زاهدان رونمایی شد


کتاب  امین آراء  در زاهدان رونمایی شد

زاهدان- ایرنا- کتاب امین آراء با محتوای انتخاباتی و نویسندگی حسین شرفخانلو در زاهدان با حضور مسوولان و نویسندگان سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا حجت‌الاسلام منصور باقربیک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین رونمایی از کتاب "امین آراء" با بیان اینکه امیدواریم در شهرهای دیگر استان هم مجموعه کتاب شهر را داشته باشیم اظهار داشت: فرهنگ کتابخوانی و تضارب آرا و هم‌اندیشی دارای اهمیت راهبردی است.

آن‌چه در این کتاب به نگارش درآمده روایت یک ناظر شورای نگهبان است در خوی؛ واقع در شمال‌غربی کشور(نزدیک سرحدات ترکیه)، از روزهای انتخابات و صندوق‌هائی که تکلیف داشته بر صحت و سقم روند اجرای انتخابات در آن‌ها نظارت داشته باشد. چه آن‌روزی که ناظر صندوق بوده و چه روزی که مأموریت گرفته که به‌عنوان ناظر ویژه برود بلوای جنوب‌استان آذربایجان‌غربی را بخواباند و چه امروز که عضو هیات نظارت است.

تمامی روایت‌های این اثر نقل مستقیم وقایعی هستند که راوی شخصا در آن‌ها حاضر بوده و هیچ شنیده و نقل قولی در نوشته‌ها نیست. همچنین روایت‌های به نگارش درآمده شرح وقایعی است که قابل بیان بوده و ناگفته پیداست که هر انتخاباتی، چه در ایام نام‌نویسی و تبلیغ و چه در روز برگزاری و شبی که نتایج اعلام می‌شود پر از ناگفته‌هایی‌ است که باید زمان بگذرد تا بشود در مورد بعضی‌هایشان کتاب‌ها نوشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نجات جان سه نفر در ارتفاعات پنج انگشت خاش