ضرورت بهره‌مندی از بازیگران استانی در تولید فیلم


ضرورت بهره‌مندی از بازیگران استانی در تولید فیلم

کارگردان تئاتر زنجانی گفت: وقتی ساخت سریالی در یک استان کلید می‌خورد، بهترین موقعیت برای هنرمندان آن استان است که توانایی‌های خود را نشان دهند.

ساسان قجر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با نقش‌آفرینی بازیگران استان‌ها در سریال‌هایی که از شبکه‌های سراسری و ملی پخش می‌شود، اظهار کرد: بازیگرانی که در استان‌های مختلف کار می‌کنند، بازیگران بسیار توانمند، با استعداد و پرانرژی هستند ولی هیچ‌گاه شرایطی مهیا نمی‌شود که این افراد بتوانند توانمندی‌های خود را نشان دهند.

وی افزود: وقتی سریالی در یک استان کلید می‌خورد، بهترین موقعیت برای بازیگران بومی آن استان است که بتوانند خود را نشان دهند و در برخی موارد چون تهیه‌کنندگان با توانایی بالای بازیگران آن منطقه آشنا نیستند، نقش کمی به آن‌ها داده‌ می‌شود که در حین کار، تهیه‌کننده و کارگردان با توانایی بالای بازیگران آشنا می‌شوند ولی چون نقش موردنظر انتخاب شده است، کارگردانان افسوس می‌خورند که چرا نقش بیشتری را برای بازیگران استان‌ها در نظر نگرفته‌اند.

این هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون تصریح کرد: حضور بازیگران استان‌ها در سریال‌هایی که از شبکه ملی و سراسری پخش می‌شود، باعث دیده و شناخته شدن آن‌ها می‌شود و آن‌ها نیز در لیست انتخاب کارگردان‌های دیگر قرار خواهند گرفت. همچنین وقتی تهیه‌کننده‌ای توانایی بازیگران یک استان را که در یک سریال نقش داشته‌اند، مشاهده می‌کند، باعث می‌شود تا آن تهیه‌کننده از استعدادهای آن استان برای کارهای بعدی خود نیز استفاده کند که همه این عوامل باعث افزایش کار هنرمندان در مناطق شده و از لحاظ اقتصادی، به خصوص در دوران کرونا خواهد شد.

قجر در رابطه با نقش‌آفرینی بازیگران زنجانی در سریال «صبح آخرین روز» ادامه داد: استان زنجان بازیگران توانمند و خوبی دارد که در همین راستا در سریال «صبح آخرین روز» از ظرفیت بازیگران بومی استفاده شد و کارگردان نیز از بازیگران استان راضی بود که این دیده‌ شدن‌ها خیلی به نفع بازیگران استان است و امیدواریم اتفاقات این چنینی بیشتر در استان رخ دهد.

این کارگردان تئاتر زنجانی، خاطرنشان کرد: قرارگیری هنرمندان استان در کنار بازیگران پیشکسوت، تجربه خوبی برای بازیگران است تا با نحوه کار بازیگران با سابقه آشنا شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند