شتاب‌گیری و لانچ خیره‌کننده تسلا مدل S پلاد


شتاب‌گیری و لانچ خیره‌کننده تسلا مدل S پلاد

به عنوان بخشی از مراسم معرفی تسلا مدل S پلاد، این خودروساز اقدام به آماده‌سازی پیست تست کوتاهی کرده که بخشی از آن به شتاب گیری باورنکردنی این سدان الکتریکی اختصاص یافته است. درگ تایمز قبلا این سوپر سدان جدید را سفارش داده و در مراسم رونمایی از آن نیز حضور داشته است. مجری این … The post شتاب‌گیری و لانچ خیره‌کننده تسلا مدل S پلاد appeared first...

به عنوان بخشی از مراسم معرفی تسلا مدل S پلاد، این خودروساز اقدام به آماده‌سازی پیست تست کوتاهی کرده که بخشی از آن به شتاب گیری باورنکردنی این سدان الکتریکی اختصاص یافته است. درگ تایمز قبلا این سوپر سدان جدید را سفارش داده و در مراسم رونمایی از آن نیز حضور داشته است. مجری این کانال اقدام به تست مدل S پلاد در این پیست به عنوان سرنشین کرده و ویدئویی از آن را نیز منتشر ساخته است.

شتاب‌گیری و لانچ خیره‌کننده تسلا مدل S پلاد

حتی برای فردی که زمان زیادی را در مسابقات درگ و با خودروهای فوق‌العاده سریع سپری کرده، به نظر می‌رسد او کاملاً تحت تأثیر شتاب گیری مدل S پلاد قرار گرفته است. نیروی ناشی از شتاب گیری به حدی است که او را به صندلی فشرده و باعث جاری شدن لبخندی بزرگ بر لبانش می‌شود.

شتاب‌گیری و لانچ خیره‌کننده تسلا مدل S پلاد

بروکس دومین بار در پیست از برنامه درگی برای بررسی پرفورمنس این خودرو استفاده می‌کند. تسلا مدل S پلاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷۴ ثانیه‌ای داشته و مسافت ۲۰۰ متر را در ۶.۶۳ ثانیه و با سرعت ۱۵۷.۷۸ کیلومتر در ساعت طی می‌کند.

شتاب‌گیری و لانچ خیره‌کننده تسلا مدل S پلاد

بر پایه مشخصات رسمی اعلامی، این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۹۹ ثانیه‌ای دارد. زمان ثبت شده توسط درگ تایمز کندتر بوده اما باید در نظر داشت سه نفر درون خودرو حضور داشته‌اند که تأثیر منفی روی شتاب گیری می‌گذارد.

شتاب‌گیری و لانچ خیره‌کننده تسلا مدل S پلاد

این خودرو دارای یک پیشرانه الکتریکی در جلو و دو پیشرانه در عقب می‌باشد. این مجموعه قدرت ترکیبی ۱۰۲۰ اسب بخاری تولید کرده و باعث ثبت حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت می‌شود. البته برای این کار باید پکیجی سفارشی با لاستیک‌ها و رینگ‌های متفاوت را انتخاب کنید. شعاع حرکتی این خودرو نیز ۶۲۸ کیلومتر تخمین زده شده است.

بروکس همچنین نگاهی به کابین مدل S پلاد می‌اندازد. بزرگ‌ترین تغییر این خودرو به فرمان جدید و عجیب آن مربوط می‌شود. سیستم اطلاعات سرگرمی نیز دارای نرم‌افزار جدید بوده و این سیستم می‌تواند گرافیکی در حد پلی‌استیشن ۵ را ایجاد نماید. همچنین یک نمایشگر ۸ اینچی کوچک‌تر برای سرنشینان بخش عقب در نظر گرفته شده است. صندلی‌های جلو نیز دارای سیستم تهویه هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رانندگی با تویوتا مارک II سال 1996، فرزند کریسیدا یا سوپرای چهاردر؟