منوچهر متکی: انتخابات مظهر دموکراسی وآزادی ملت هاست


منوچهر متکی: انتخابات مظهر دموکراسی  وآزادی ملت هاست

کرمان - ایرنا - سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت : انتخابات مظهر دموکراسی و آزادی ملت هاست و در نظام های دموکراتیک مردم مسئول تصمیمات مهم کشورشان هستند که در بستر انتخابات این مسئولیت شکل می گیرد.

به گزارش ایرنا، منوچهر متکی، روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان در محل دانشگاه عرفان با اشاره به ضرورت حضور و مشارکت پذیری مردم در این انتخاب سرنوشت شان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری از انجایی که رئیس قوه مجریه را انتخاب می کنند و بالاترین دستگاه اجرایی است از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: امروز در ۱۴۰۰ مردم یکبار دیگر پای صندوق های رای می روند تا رییس جمهور جدید را انتخاب کنند و می خواهند وضعیت کشور تغییر پیدا کند و همانند گذشته نباشد.

این فعال سیاسی گفت: معتقدیم اقای رییسی در مدار زندگی سیاسی شان همواره بر یک مسیر بودند، جدیت عمل و صداقت همچنین فساد ستیزی از ویژگی های اصلح ایشان است.

وی با اشاره به تهمت های وارده در مناظره ها تاکید کرد: در اولین مناظره ای که صورت گرفت برخی تخریب ها از سوی نامزدها ها اعلام شد و کمیسیون مناظرات صدا و سیما طی نامه ای اعلام کردند که شما حق دارید

در جواب این اهانت ها پنج دقیقه ازخود دفاع کنید اما او از این زمان استفاده نکرد.

این مسئول در خصوص رویکرد آقای ییسی درباره اصلاح قوانین بیان کرد: برخی از قوانین در زمینه مواد مخدر بایداصلاح شود و نباید شاه دزد ها با دله دزد های کوچک یکسان باشند، به دنبال خشکاندن

ریشه های قاچاق هستیم.

وی افزود: قاچاق کالا زندگی جوانان ما را می سوزاند و مواد مخدر خود آنها را، اولین کار باید از قاچاق مواد مخدر به کشوراست خودداری شود و در بحث مقابله با قاچاق برخورد جدی شود.

به گفته متکی ما به سوی انتخاباتی می رویم که یک سوزن بانی درستی صورت می‌گیرد تا قطاری که می آید در مسیر درست قرار گیرد.

وی ادامه داد: رییس جمهور منتخب باید نگرانی های مردم را بداند و درک کند، نگرانی مردم گرانی دلار است، نگرانی مردم اززالو صفتانی است که حرام خواری می کنند و توجهی به مشکلات معیشتی مردم ندارند.

متکی تصریح کرد: اقای رییسی در تمام این سال ها همانی است که بود و این ارزشمند است، اگر اقای رییسی پیروز شود مطمئنا تمام چینش و مدیران کارش انسان هایی وارسته و پاک دست خواهند بود.

انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در روز ۲۸خردادماه جاری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان