درب مراکز کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه باز می‌شود


درب مراکز کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه باز می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از بازگشایی مراکز کانون در استان در روزهای تابستان امسال خبر داد و گفت: مراکز کانون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

«مهناز فتاحی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی افزود: با نزدیک‌شدن به ماه تابستان و آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مختلف تابستانی در مراکز کانون، تصمیم گرفتیم مراکز کانون استان با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

وی با بیان اینکه مراکز کانون از زمان شیوع ویروس کرونا به تناسب وضعیت رنگبندی استان به صورت نیمه فعال بوده است، گفت: باوجود مشکلات فراوان، تلاش ما برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین بوده و شاهد استقبال خوب کودکان و نوجوانان از این برنامه ها بودیم.

او گفت: فعالیت های آنلاین کانون در ۲ سال اخیر به صورت مداوم ادامه داشته و توقفی در فعالیت ها نداشتیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه گفت: در این روزها، با توجه به افزایش تماس‌های خانواده‌ها و علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون، علاوه بر برگزاری کلاس‌های تابستانی به‌صورت برخط، فعالیت مراکز به‌صورت حضوری نیز آغاز شده است.

وی خاطرنشان ساخت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی دارد.

به گفته فتاحی اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه هستند.

پاوه تنها شهرستان قرمز استان کرمانشاه

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه را اعلام کرد که براساس این گزارش شهرستان پاوه در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، سرپل دهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری