بیش از یک میلیون و 501 هزار نفر در لرستان واجد شرایط رأی هستند


بیش از یک میلیون و 501 هزار نفر در لرستان واجد شرایط رأی هستند

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: واجدان شرایط رأی دادن در استان یک میلیون و 501 هزار و 964 نفر هستند که از این تعداد، 33 هزار و 825 نفر رأی‌اولی هستند.

محمود ثمینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: در لرستان یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر رأی‌اولی هستند.

وی با بیان اینکه متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت کنند، افزود: دو هزار و ۳۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۲۸ خردادماه در لرستان در نظر گرفته شده که ۱۵ درصد بیشتر از انتخابات قبلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه ۵۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات ۲۸ خردادماه را در استان برگزار می‌کنند، ادامه داد: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی نیز با ۲۴ شعبه بر روند برگزاری انتخابات در استان نظارت می‌کنند.

ثمینی با بیان اینکه در لرستان و در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده است، به اصل قانون‌مداری و سلامت انتخابات و بی‌طرفی مجریان و ناظران و برگزارکنندگان انتخابات اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که در انتخابات گذشته اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری و سلامت انتخابات رعایت شده این اتفاق در انتخابات پیش‌رو نیز رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی