تمجید مسوولان از عملکرد بوکس ایران در مجمع سالیانه فدراسیون


تمجید مسوولان از عملکرد بوکس ایران در مجمع سالیانه فدراسیون

تهران- ایرنا- معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: موفقیت‌های اخیر بوکس نشان از ظرفیت بالای این رشته دارد که می‌تواند در رویدادهای قاره‌ای و جهانی برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

به گزارش ایرنا؛ مجمع سالیانه فدراسیون بوکس، امروز(چهارشنبه) در سالن‌ فارسی مجموعه ورزشی انقلاب به ریاست عبدالحمید احمدی معاون توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مجمع حسین ثوری رییس، حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی و سایر مسوولان فدراسیون بوکس، فضل‌الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه‌ مسوول امور مجامع وزارت ورزش و علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور داشتند. روسای هیات‌های استانی نیز به صورت وبینار در مجمع حضور یافتند.

حسین ثوری در جریان مجمع با بیان اینکه روز جمعه به دعوت مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات لبیک خواهیم گفت به ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون پرداخت.

وی اظهار داشت: چالش‌های زیادی داشتیم که خوشبختانه با کمک شما عزیزان این موانع برداشته باشد و اکنون بوکس دارای آرامش است.بوکس در حوزه قهرمانی و همگانی از لاک دفاعی خارج شد و اکنون رشته‌ای است که می‌تواند در معادلات ورزش ایران تاثیرگذار باشد.

رئیس موفق فدراسیون بوکس، گفت: زمانی بود که اخبار بوکس به صورت عکس یا زیرنویس مخابره می‌شد اما اکنون‌ مسابقات این رشته پخش مستقیم می‌شود. اکنون بوکسورهای ما در مسابقات مختلف موفق هستند.میثم قشلاقی، دانیال شه‌بخش و شاهین موسوی که در مجمع هستند در پیکارهای قهرمانی آسیا، احترام را به با کمک و هدایت علیرضا استکی به بوکس ایران برگرداندند.

ثوری افزود: در حوزه آموزش، همگانی، توسعه مربیان و داوران به اندازه ۳۰ سال گذشته فعالیت کردیم و مربیان و داوران را به تمامی دوره‌های بین‌المللی اعزام‌ کردیم. این را هم بدانیم که اکنون درتیم‌های رده‌های سنی ما، قهرمانان استان‌های مختلف حضور دارند.

رئیس فدراسیون بوکس، عنوان کرد: شرایط را برای ملی‌پوشان با حمایت اسپانسرها به گونه‌ای فراهم کردیم که ملی‌پوشان دغدغه‌ای نداشته باشند. همچنین تعداد زیادی لوازم استاندارد بوکس تهیه شده که بزودی در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم.

سپس عبدالحمید احمدی، گفت: از تلاش‌های مسوولان فدراسیون و هیات‌های استانی قدردانی می‌کنم. عمده انتظار و تلاش در هر رشته ورزشی به استان‌ها برمی‌گردد که خط مقدم ورزش برای توسعه هستند.

معاون وزارت ورزش ادامه داد: موفقیت‌های اخیر بوکس را تبریک می‌گویم که موجب افتخار بود و نشان می‌دهد ظرفیت‌های خوبی در بوکس وجود دارد که اگر مورد توجه قرار بگیرد می‌توانیم به توفیقات بزرگی در سطح قاره و جهان برسیم.
امیدوارم بوکس بتواند فراتر از کسب سهمیه در المپیک باشد و در حد استعدادهای جوانان ایران به افتخار برسیم.

وی ادامه داد: باید از زحمات افرادی که از ابتدای فعالیت این رشته خدمت کرده‌اند، تشکر کنم.ظرفیت‌های خوبی در بخش همگانی و قهرمانی بوکس وجود دارد. برای قهرمانی پایدار نیاز به افزایش و تقویت بخش همگانی داریم.اینکه دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح و ورزش کارگری وارد این رشته شده‌اند خبر بسیار خوبی است.

وی گفت: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌هایی که می‌توانند در توسعه بوکس کمک کنند نیز اهمیت زیادی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!