بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود با اعتبار 280 میلیارد تومانی افتتاح شد


بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود با اعتبار 280 میلیارد تومانی افتتاح شد

رشت - ایرنا - بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود صبح امروز پنجشنبه از طریق ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و مقامات کشوری و استانی افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس جمهور در آیین افتتاح بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، گفت: توسعه و تکمیل بیمارستان‌های مرزی و مرکزی حائز اهمیت می باشد.

دکتر روحانی با تاکید بر توسعه توریسم سلامت در کشور پس از پایان اپیدمی کرونا، خاطر نشان کرد: توسعه خدمات سلامت در استان های شمالی و گردشگر پذیر همواره جزو اولویت ها بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه نیز در این مراسم، تصریح کرد: این سازمان تلاش کرده به عنوان بازوان اجرایی دولت با همکاری مشاوران، پیمانکاران، متخصصان و مهندسان ایرانی، اقدامات مطلوب و شایسته ای انجام دهند تا از دغدغه وزارت بهداشت و حوزه سلامت کاسته شود.

علی نبیا با بیان اینکه در یک سال اخیر احداث و تکمیل ۱۴ بیمارستان نیمه تمام کشور در دستور کار قرار گرفت، گفت: طی این مدت ساخت و تکمیل ۱۳ بیمارستان به اتمام رسیده و طی یک ماه آینده نیز، تنها بیمارستان باقیمانده هم تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه بیمارستان لنگرود با ۱۳۵ تخت و با مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۴۳ متر مربع احداث شده است، گفت: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان احداث و راه اندازی شده است و ۴۰۰ نفر نیز اشتغالزایی صورت گرفته است.

بیمارستان شهید حسین پور لنگرود دارای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، تصویر برداری، فیزیوتراپی، بخش های بستری کودکان، زنان و زایمان، زنان LDR، مراقبت ویژه (CCU)، مراقبت ویژه (ICU)، اعمال جراحی، بستری داخلی و بستری خارجی است.

شهرستان لنگرود با بیش از ۱۳۷ هزار نفر جمعیت در سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.




منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گیلان می‌تواند قطب تولید انرژی بادی و خورشیدی در منطقه شود