تسلیت مسئولان کشوری و استانی در پی درگذشت رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام


تسلیت مسئولان کشوری و استانی در پی درگذشت  رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام

امروز در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت و رئیس خانه مطبوعات استان ایلام مسئولان کشوری و استانی پیام تسلیت صادر کردند.

محمد نوذری ، استاندار ایلام در پیامی اظهار کرد: خبر درگذشت غم انگیز پیشکسوت عرصه قلم و رسانه استان مرحوم حاج سامی شهبازی باعث تألم خاطر و اندوه فراوان شد.

مجموعه تلاش ها، زحمات و دغدغه های دلسوزانه این خبرنگار فقید در همه حوزه‌ها فراموش نشدنی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم آن مرحوم و مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، از درگاه احدیت برای آن انسان فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان و مجموعه اصحاب قلم و رسانه صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام و مسئول خبرگزاری ایسنا، منطقه ایلام در پیامی اظهار کرد:

خبر درگذشت دوست و همکار گرانقدرمان مرحوم سامی شهبازی، خبرنگار پیشکسوت و رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان که سال ها نمایندگی روزنامه رسالت را بر عهده داشت و از بنیانگذاران خانه مطبوعات استان بود، موجب تأسف و تألم بسیار شد.
بدینوسیله این مصیبت جانکاه و غم جانسوز را به خانواده محترم و به همکاران عزیز رسانه‌ای آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می‌کنم.
از خدای سبحان برای آن فقید سعید مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان و همکاران صبر، اجر و شکیبایی خواستارم.

پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات نیز در پیامی گفت: درگذشت روزنامه نگار متعهد و خدوم‌ و رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان ایلام ، مرحوم حاج سامی شهبازی موجب تالم و تاثر شد.
ایشان سال های متمادی در همکاری با رسانه های ارزشمند و ارزشی ،تلاشی صادقانه داشت و به خوش خلقی ، سلامت و محبت به اهل بیت (ع) زبانزد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جمیع همکاران به ویژه اهالی محترم رسانه در استان ایلام، خانواده گرانقدر و بازماندگان محترم آن مرحوم ، برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر طلب می کنم.

محمد علی‌نظری، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در پیامی اظهار کرد:خبر درگذشت نابهنگام شادروان "حاج سامی شهبازی" از پیشکسوتان و بزرگان عرصه قلم و رسانه و رئیس خانه مطبوعات استان ایلام موجب تاسف و تالم دوستان و همکاران رسانه ای شد.

کلام شیرین و شیوای مرحوم شهبازی که همیشه به زیور احادیث و آیات قرآنی آراسته و عجین بود ، مایه دلگرمی و قوت قلب اهالی خوب و با صفای رسانه بود و در فراز و نشیب عبور از گردنه های دشوار مسیر ، پیوسته همگان را به تقوا و پرهیزگاری دعوت می نمود.

ایشان با پشتکار و تلاش جهادی خدمات شایسته ای در راه ترویج فرهنگ بسیج و حفظ ارزشهای نظام و انقلاب و خدمت به مردم و توسعه استان ایفا نمود و کارنامه درخشانی در پایبندی به اخلاق حرفه ای و عمل به رسالت خطیر خبررسانی به یادگار گذاشت.

با قلبی محزون این ضایعه اسفبار را به محضر خانواده محترم و بستگان ایشان ، همکاران و اصحاب قلم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفر امام جمعه ایلام به شهرستان چرداول