سرگزی: پشتوانه رأی مردمی به رئیس جمهور منتخب قدرت می‌بخشد


سرگزی: پشتوانه رأی مردمی به رئیس جمهور منتخب قدرت می‌بخشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد قطعا در تصمیمات و توان اجرایی دولت چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی موثر است.

محمد سرگزی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن بر آینده کشور بیان کرد: اثر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در چند حوزه قابل بحث و بررسی می باشد. قطعا مشارکت بالای مردم در انتخابات در اداره چهارسال پیش روی کشور اثر گذار است و هرچقدر رییس جمهور با آرای مردمی بالاتری انتخاب شود و عقبه مردمی مستحکم تری داشته باشد با توان بیشتری در مسیر تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات در حوزه های مختلف گام برخواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر رئیس جمهوری که با آرای بالای مردمی انتخاب شود در عرصه بین المللی از قدرت چانه زنی بالاتری برای دفاع از منافع کشور و تحقق حقوق مردم برخوردار است و سیاستمداران در عرصه بین المللی بر روی آرای رئیس جمهور منتخب حساب باز می کنند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم مشارکت مردم در انتخابات و نبود مردم در صحنه سبب می شود تا دولتمردان احساس کنند که تعلق کمتری به مردم دارند و این امر یک آفت در سیستم اجرایی کشور محسوب می شود.

سرگزی در پایان تاکید کرد: هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد قطعا در تصمیمات و توان اجرایی دولت چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی موثر است. پشتوانه رای مردمی به رییس جمهور منتخب توان و قدرت بیشتری برای پیشبرد اهداف کشور و تحقق مطالبات مردم خواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!