پیام تبریک تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به رئیس جمهوری منتخب


پیام تبریک تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به رئیس جمهوری منتخب

قم- ایرنا - تولیت آستان حضرت معصومه (س) در پیام تبریکی خطاب به‌رئیس جمهور منتخب آورده است: انتظار مردم از رئیس دولت اسلامی، از جنس مردم بودن، غمخواری با گرفتاری‌ها و مشکلات، دلسوزی برای هدایت و سعادت مردم و برخورد مهربانانه و همراهی با صداقت با مردم است.

به‌ گزارش عصر شنبه روابط عمومی آستان حضرت معصومه در پیام آیت الله سید محمد سعیدی به‌حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی آمده است: نخستین انتخابات ریاست جمهوری در دوران گام دوم انقلاب اسلامی، حماسه‌ای بود از سوی مردم شریف، بصیر، صبور و موقعیت شناس ایران اسلامی که در اوج فشارهای معیشتی و اقتصادی، در پاسخ به‌هجمه‌های بی‌رحمانه رسانه‌های جبهه مقابل انقلاب اسلامی، همچون همیشه با جوابی دندان شکن در صحنه حاضر شدند و با رای به‌شعار دولت مردمی ایران قوی، مردی انقلابی را برای ایران اسلامی برگزیدند.

پیام حاکیست: حال که به‌کوری چشم دشمنان اهل‌بیت علیهم السلام انتخابات پرشوری انجام گرفته است، انتظار مردم از رئیس دولت اسلامی، از جنس مردم بودن، غمخواری با گرفتاری‌ها و مشکلات، دلسوزی برای هدایت و سعادت مردم و برخورد مهربانانه و همراهی با صداقت با مردم است.

پیام می‌افزاید: سوابق حضرتعالی در خدمت به‌آستان قدس رضوی و قوه قضائیه نوید بخش دوره‌ای همراه با خدمت صادقانه دولت به‌مردم شریف و متدین ایران است که به‌فضل الهی رضایت مردم و ایرانی قوی‌تر را به‌دنبال خواهد داشت.

در پایان تصریح شده است: اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انتخاب حضرتعالی به‌عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک می گویم و امیدوارم در ظل توجهات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، در مسیر شهدای گرانقدر و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بتوانید این مسئولیت را آنطور که مورد رضای خداوند باشد به‌انجام رسانید.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟