منتخبان شورای شهرهای کشاورز و محمودآباد شاهین‌دژ مشخص شدند


منتخبان شورای شهرهای کشاورز و محمودآباد شاهین‌دژ مشخص شدند

مهاباد- ایرنا- فرماندار شاهین‌دژ گفت: شمارش آرا نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای کشاورز و محمودآباد از توابع این شهرستان به اتمام رسید و منتخبان اعضای شورا معرفی شدند.

امیر تیموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای محمودآباد "بهزاد خانی" با هزار و ۲۷۲ رای، "ناصر محمدنژاد" با ۹۰۶ رای، "مصطفی قدری" با ۸۵۸ رای، "فریدون عبدلعلی‌زاده" با ۷۴۵ رای و، "وحید ستاری" با ۷۲۶ رای موفق به کسب جایگاه اول تا پنج شدند.

وی ادامه داد: "احمد رستمی" با ۷۲۱ رای، "فریبرز دلاور" با ۷۰۴ رای و "مکاییل پروین" با ۵۲۶ رای ماخوذه به عنوان اعضای علی البدل این شهر معرفی شدند.

فرماندار شاهین‌دژ اظهار داشت: همچنین اسامی پنج عضو اصلی شهر کشاورز هم به ترتیب "محمد علی‌هاشم پور" با هزار و ۲۸۳ رای، "امین حاجی زاده" با هزار و ۲۱۸ رای، "منوچهر محمدزاده" با هزار و ۱۱۰ رای، "میثم قاسمیان" با هزار و هشت رای موفق نفرات انتخاب شده برای اعضای اصلی شهر کشاورز هستند.

تیموری اضافه کرد: "ناصر جهان‌فخر" با ۹۷۰ رای، "شهروز پورحسن" با ۷۸۴ رای و "سعید حیدری" با ۴۴۳ رای اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای شهر کشاورز هستند.

به گزارش ایرنا، ۴۹ نفر برای شهر شاهین دژ، ۱۲ نفر برای شهر محمودآباد و ۹ نفر هم برای شهر کشاورز در این انتخابات با هم رقابت کردند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار شد.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟