جشن‌های کرامت در 26 نقطه کرمانشاه برپا می‌شود


جشن‌های کرامت در 26 نقطه کرمانشاه برپا می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 26 نقطه این شهر خبر داد و گفت: این جشن‌ها با همکاری معاونت فرهنگی سپاه نبی اکرم(ص) تدارک دیده شده و تا روز دوشنبه (31 خرداد) ادامه دارد.

«مهدی عبدالمالکی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شروع دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: به دلیل تقارن این زمان با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تصمیم بر این شد عمده جشن ها بعد از انتخابات و در فضایی آرام برگزار شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: در این میان، ۲ جشن بزرگ تدارک دیده شده که یکی از این جشن ها شب میلاد امام رضا(ع) (۳۰ خرداد) در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

عبدالمالکی افزود: در این مراسم برنامه هایی از جمله نورافشانی، مدیحه سرایی، برنامه های سرگرمی و مسابقه با اهدای جوایزی از جمله سفر به مشهد مقدس برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که این مراسم با مشارکت کانون خدمت رضوی استان برگزار خواهد شد.

این مسوول یادآور شد: جشن دیگری هم با حضور اعضای کاروان رضوی در روز میلاد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد که در برپایی این مراسم هم گروه فرهنگی هنری آذین مشارکت دارند.

عبدالمالکی در ادامه انتخاب و تجلیل از هشت دختر برگزیده را از دیگر برنامه های دهه کرامت اعلام کرد و گفت: قرار بود این دختران که براساس شاخص هایی توسط آستان قدس رضوی انتخاب شده‌اند در روز میلاد حضرت معصومه(س) معرفی شوند که انجام این برنامه به بعداز انتخابات موکول شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه اطعام رضوی را هم دیگر برنامه شهرداری کرمانشاه در دهه کرامت اعلام کرد و ادامه داد: در این برنامه پنج هزار پرس غذای برکتی در میان پاکبانان، کارکنان فضای سبز و نیروهای خدمات شهرداری توزیع خواهد شد تا برکت این غذا در سفره این عزیزان جاری شود.

عبدالمالکی مشارکت در برنامه ورزش باستانی که در زورخانه روباز پارک کوهستان برگزار می‌شود، را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329