چهارمین کمپ تابستانی بازی‌سازی دانشگاه اصفهان


چهارمین کمپ تابستانی بازی‌سازی دانشگاه اصفهان

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری چهارمین کمپ تابستانی بازی‌سازی دانشگاه اصفهان خبر داد.

جواد راستی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: کمپ تابستانی لذت بازی‌سازی ۱۴۰۰ فرصتی برای یادگیری و تجربه و تیم‌سازی است که برای لذت بردن از بازی‌سازی مهیا شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه این برنامه از ۱۲ تیر تا سه شهریور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به بازی سازی می توانند در کنار هم یک برنامه‌ هیجان‌انگیز و کم‌نظیر را تجربه کرده و بدون نیاز به دانش قبلی، به سادگی اصول گرافیک و انیمیشن را بیاموزند و بدون نیاز به دانش کدنویسی با یک موتور بازی‌سازی کار کرده و با ساختن سه مینی‌گیم جذاب، حال و هوای بازی‌سازی را تجربه کنند.

راستی ادامه داد: این برنامه در قالب ۶۴ ساعت آموزش‌های جذاب و مفید بازی‌سازی به همراه ۲۰ ساعت تجربه‌ کار تیمی به مدت هشت هفته (روزهای زوج از ساعت ۹ تا ۱۳) برگزار می شود و در بخش آموزش ۱۴ ساعت هنر دوبعدی و فتوشاپ، شش ساعت انیمیشن، ۲۲ ساعت کار با زیرموتور BOLT یونیتی و ۲۲ ساعت کارگاه‌های متنوع در حوزه‌ تیم‌سازی و طراحی و تبلیغات و انتشار و درآمدزایی و ارائه و بازی‌های رومیزی و موسیقی با مدرسان مجرب پیش بینی شده است.

وی افزود: در بخش کار تیمی نیز افراد می‌توانند زیر نظر منتورهای مرکز از فضای جذاب مرکز نوآوری صنایع سرگرمی برای تمرین آنچه آموخته‌اند و تجربه‌ کار تیمی استفاده کنند. در این دوره بازی‌های Space Shooter ،Car Racing و حسنی در سرزمین ارواح را خواهید ساخت و برای چالش روز آخر آماده خواهید شد.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه قرار است کلاس‌ها به‌صورت حضوری و عملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سایت تخصصی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار ‌شود، تاکید کرد: همراه داشتن ماسک و ضدعفونی‌کننده‌ شخصی الزامی است.

راستی تصریح کرد: کلاس‌ها در سایت تخصصی برگزار می‌شود و نیاز به همراه داشتن لپ‌تاپ نیست. همچنین تیم‌هایی که موفق شوند تا قبل از روز داوری بازی‌شان را با همراهی منتورها در کافه‌بازار منتشر کرده باشند، جایزه‌ ویژه دریافت خواهند کرد.

وی به علاقه مندان حضور در این برنامه توصیه کرد برای جزئیات بیشتر و ثبت‌نام در https://uicei.ir/camp۱۴۰۰ و کسب برنامه هفتگی کمپ به وبسایت https://uicei.ir/camp مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)