1370 بیمار خاص کهگیلویه و بویراحمد از حمایت کمیته امداد بهره مند هستند


1370 بیمار خاص کهگیلویه و بویراحمد از حمایت کمیته امداد بهره مند هستند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 370 مددجوی بیمار خاص و صعب العلاج استان  از حمایت این نهاد بهره مند بوده و خدمات درمانی و بهداشتی لازم را دریافت می کنند. 

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل یک هزار و ۲۲۲ بیمار صعب العلاج و ۱۴۸ بیمار خاص است.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج این استان در گروه ‌های مختلف تقسیم بندی می‌ شوند که شامل تالاسمی، هموفیلی، سرطانی، دیالیزی، پیوند اعضا و ام.اس است.

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به طور ماهانه به خانواده های مددجویان ازکارافتاده و زمین گیر زیر پوشش این نهاد کمک هزینه نگهداری تا سقف یک میلیون ریال پرداخت می کند.

وی ابراز داشت: هم اینک ۲۶۸ مددجوی ازکارافتاده و زمین گیر در کهگیلویه و بویراحمد از کمک ها و حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برخوردارند.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 + جدول