یک فعال رسانه‌ای: مشارکت مردمی 28 خرداد نتیجه اثرگذاری رسانه‌ها بود


یک فعال رسانه‌ای: مشارکت مردمی 28 خرداد نتیجه اثرگذاری رسانه‌ها بود

تربت‌ حیدریه- ایرنا- مسوول کانون بسیج رسانه تربت‌ حیدریه گفت: حضور پرشور مردم تربت حیدریه در انتخابات 28 خرداد 1400، نمونه روشنی از تلاش‌ مطبوعات، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در راستای ارتقای بینش سیاسی جامعه بود.

رضا اسدنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تربت حیدریه از دهه ۱۳۳۰ روزنامه داشته و سابقه مطبوعاتی این شهرستان بیش از ۷۰ سال است، اظهار داشت: به همین دلیل نقش رسانه های شهرستان در بزنگاه های مختلف برای اقناع افکار عمومی، از جمله ترغیب آنان به مشارکت در انتخابات اخیر بسیار پررنگ و اثرگذار بوده است.

وی اظهار کرد: مردم تربت حیدریه با وجود گلایه‌مندی از شرایط اقتصادی موجود، برای مایوس کردن دشمنان نظام و انقلاب از فتنه گری، در سایه روشنگری رسانه‌های مکتوب، مجازی، شنیداری و دیداری آرای خود را در اجتماعی باشکوه به صندوق‌ها انداختند و یک بار دیگر همراهی خود را با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

اسدنیا گفت: بنای جامعه رسانه ای تربت حیدریه بر آن است تا با کمک دلسوزان این عرصه، با تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه، به تبیین ظرفیت‌های بی‌نظیر تربت حیدریه پرداخته و در مسیر توسعه و پیشرفت این منطقه گام‌ برداریم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خرداد در ۲۰۵ شعبه شهری و روستایی شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی