برگزیدگان مهرواره طنز «یک وعده لبخند» معرفی شدند


برگزیدگان مهرواره طنز «یک وعده لبخند» معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت که چهار عضو کانون استان موفق به کسب عناوین برگزیده 3 بخش شعر، داستان و... ادامه مطلب نوشته برگزیدگان مهرواره طنز «یک وعده لبخند» معرفی شدند اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت که چهار عضو کانون استان موفق به کسب عناوین برگزیده ۳ بخش شعر، داستان و اینفوگرافی مهرواره طنز «یک وعده لبخند» شدند.

به گزارش شیرین طنز، «بهناز ضرابی زاده» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با رای داوران مهرواره طنز «یک وعده لبخند» که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد، برگزیدگان سه بخش داستان، شعر و اینفوگرافی معرفی شدند.

به گفته وی، فراخوان این مهرواره در بخش‌های شعر کلاسیک و آزاد، داستان کوتاه و اینفوگرافی با موضوع‌ کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا ویژه گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در بهمن‌ سال گذشته از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منتشر شد.

۵۴ اثر از اعضای کودک و نوجوان استان همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از ارسال تعداد ۵۴ اثر از اعضای کودک و نوجوان استان همدان به دبیرخانه این مهرواره خبر داد و اعلام کرد: در بخش شعر “زهرا حمزه‌ای قیصر” عضو کارگاه ادبی مرکز فرهنگی‌هنری صالح آباد، در بخش داستان “محدثه قاسمی” و “ابوالفضل وثوقی” از مراکز فرهنگی‌هنری کانون بهار و مریانج و در بخش اینفوگرافی نیز “دیانا نظری” از مرکز فرهنگی‌هنری کانون قروه درجزین به عنوان برگزیدگان این جشنواره از استان همدان معرفی شدند.

فروش فوق العاده دیجی کالا

ضرابی زاده خاطرنشان کرد: شاد زیستن برای کودکان و نوجوانان به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه های شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد و در زمانی که شادی و نشاط واقعی در بین کودکان و نوجوانان وجود نداشته باشد، افسردگی، استرس و ناشادی، جای آن را در بین این نسل خواهد گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید