آی پی ثابت مخصوص ترید


آی پی ثابت مخصوص ترید

به دلیل تحریم هایی که علیه کشورمان صورت گرفته و کاربران ایرانی نمی‌توانند با آی پی ایرانی در صرافی های بین المللی مثل بایننس فعالیت کنند، کاربران به آی پی ثابت مخصوص ترید نیاز دارند تا به راحتی و با اطمینان خاطر وارد صرافی های بین المللی شوند و شروع به ترید ارزهای دیجیتال کنند.

به دلیل تحریم هایی که علیه کشورمان صورت گرفته و کاربران ایرانی نمی‌توانند با آی پی ایرانی در صرافی های بین المللی مثل بایننس فعالیت کنند، کاربران به آی پی ثابت مخصوص ترید نیاز دارند تا به راحتی و با اطمینان خاطر وارد صرافی های بین المللی شوند و شروع به ترید ارزهای دیجیتال کنند.
هر چند روش های زیادی برای دور زدن صرافی‌ها وجود دارد اما ایمن ترین و سریع ترین روش استفاده از آی پی ثابت مخصوص ترید است که به شما کمک می‌کند به راحتی وارد عرصه ارزهای دیجیتال شوید.

ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاکچین استفاده می‌کنند.
بازار ارزهای دیجیتال مدت زیادی است که داغ شده و طرفداران بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده است. هر چند به نظر می‌رسد دولت‌ها کمی با این بازار به دلیل اختلال در امور بانکی و عدم کنترل و نظارت بر روی اموال مشکل دارند، اما همچنان این بازار داغ است و علاوه بر مردم، افراد مشهور بسیاری در سطح جهان نیز وارد این بازار شدند.

بیت کوین چیست؟

از دید بسیاری بیت کوین  اولین ارز دیجیتال حقیقی یا رمز ارزی است که ایده آن سال ۲۰۰۸ در وایت‌پیپر بیت کوین منتشر و اولین سکه‌های آن در سال ۲۰۰۹ استخراج شد؛ هرچند پیش از بیت کوین نیز تلاش‌های زیادی  برای ساخت یک ارز دیجیتال صورت گرفته بود .
بیت کوین یک ارز جذاب، پیچیده و نسبتا با کارایی جدید است که فقط به صورت آنلاین وجود دارد. این ارز دیجیتال به کاربر اجازه می دهد تا حد نسبتا زیادی در معاملات ناشناس باقی بماند .
یکی از دلایل محبوب شدن بازار ارزهای دیجیتال همین بیت کوین است که با رشد بسیار عظیم خود، باعث شد مردم زیادی به سمت این بازار روی بیاورند. بیت کوین حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده و همچنان انتظار رشد بیشتری از آن می‌رود.

اولین قدم برای ترید در بایننس

حالا که متوجه شده‌اید بازار ارزهای دیجیتال به چه اندازه محبوب و سودمند است، باید بدانید که اولین قدم برای فعالیت در بایننس تهیه آی پی ثابت مخصوص ترید است. شما برای فعالیت در بایننس و ترید کردن(خرید و فروش) ارزهای دیجیتال بایستی اقدام به خرید سرور برای بایننس کنید.
پس از تهیه سرور مجازی بایننس، به راحتی می‌توانید در این صرافی ثبت نام کنید و یا از اپلیکیشن مخصوص این صرافی استفاده کنید و خرید و فروش خود را آغاز کنید.
چرا به آی پی ثابت مخصوص ترید نیاز داریم؟

به دلیل تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته، شما نمی‌توانید با آی پی ایرانی به بایننس متصل شوید. بنابراین بهترین راهکار این است که از یک آی پی ثابت که اصطلاحا به آن ای پی ثابت بایننس می‌گویند متصل شوید. آی پی ثابت به شما کمک می‌کند که همیشه و به صورت مداوم به یک کشور خاص با یک آی پی یکسان متصل شوید و همین موضوع باعث می‌شود صرافی binance به شما شک نکند.
توجه داشته باشید که استفاده از وی پی ان نمی‌تواند به شما کمک کند. زیرا وی پی ان ها به صورت مداوم به آی پی های مختلفی از کشورهای مختلف متصل می‌شوند و همین امر باعث می‌شود بایننس به شما شک کند.
بنابراین بهترین راهکار استفاده از سرور مجازی بایننس برای فعالیت در این صرافی است. در ادامه به معرفی وب‌سایتی جهت تهیه سرور مجازی بایننس می‌پردازیم.
تهیه آی پی ثابت مخصوص ترید

دغدغه بسیاری از کاربران این است که از کجا اقدام به تهیه آی پی ثابت مخصوص ترید کنیم؟ پاسخ ما به شما این است که حتما وب‌سایتی را انتخاب کنید که نیازهای شما را بابت فعالیت در بایننس برطرف کند. نیازهایی از جمله:

  • پشتیبانی کامل و 24 ساعته
  • سرعت بالا و بدون قطعی سرور
  • امنیت دیتا
  • نصب و راه اندازی راحت
  • و...

جهت تهیه آی پی ثابت مخصوص ترید می‌توانید اینجا کلیک کنید. همچنین جهت تهیه سرور می‌توانید به وب سایت بیت سرور مراجعه فرمائید و یا با مشاورین ما با شماره 07191301442 تماس حاصل فرمائید. مشاورین به طور کامل شما را برای تهیه یک سرور مجازی حرفه‌ای مخصوص بایننس راهنمایی خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی