داریوش دلفانی عضو جدید هیات مدیره استقلال کیست؟


داریوش دلفانی عضو جدید هیات مدیره استقلال کیست؟

داریوش دلفانی عضو جدید هیات مدیره آبی پوشان پایتخت شد.

داریوش دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال گفت: بنده می‌دانم که وظیفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش‌ گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش ما رفع دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پیش رو شود.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام های داخلی باشیم.

بیوگرافی داریوش دلفانی

داریوش دلفانی دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است و مسئولیت هایی چون مشاور رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مشاور پیگیری اصل ۴۴ مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و عضو شورای سیاست گذاری اداره کل ورزش و جوانان این استان، ضابط ویژه قوه قضائیه، مدیرارتباطات و امور بین الملل هلدینگ آتیه صبا (صندوق بازنشستگی کشوری) و مشاور مدیر عامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وزارت امور اقتصاد و دارایی) بخشی از سوابق مدیریتی و اجرایی اوست.

داریوش دلفانی عضو جدید هیات مدیره استقلال کیست؟

داریوش دلفانی که سابقه کار اجرایی در تیم های مختلف کشور را داشته و پیشتر مدیرعامل شاهین بوشهر و عضو هیئت مدیره استقلال اهواز بود و در آخرین سمت ورزشی به عنوان مشاور باشگاه پیکان تهران مشغول فعالیت بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا