مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود


مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای والامقام هفتم تیر عصر دوشنبه هفته جاری در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام ویژه برنامه های ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: این مراسم که با سخنرانی رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همراه خواهد بود به‌ صورت زنده از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستانها نیز با هماهنگی مسوولان و ستاد مبارزه با کرونا، مراسم ویژه‌ای با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده، امامان جمعه و جماعات و مبلغان در مورد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: صدا و سیمای استان نیز با پخش ویژه برنامه‌هایی در رابطه شهدای ترور، میزگرد منافقین و تروریسم بین‌الملل را با حضور کارشناسان برگزار می‌کند.

وی گفت: بسیج شهرداری مشهد با هماهنگی بنیاد هابیلیان، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نسبت به برپایی نمایشگاه شهدای ترور، اجرای سرود و برگزاری نشستهای بصیرتی در عرصه میدان شهدا و مراکز فرهنگی و دعوت از هادیان سپاه اقدام خواهد کرد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هماهنگی لازم را برای دیدار مسوولان دستگاه قضایی با خانواده شهدای ترور، خاصه شهدای هفتم تیر که در مشهد و شهرستان های استان ساکن هستند، صورت داده است.

ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن