305 دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در کرمانشاه کشف و جمع‌آوری شد


305 دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در کرمانشاه کشف و جمع‌آوری شد

کرمانشاه- ایرنا-🟡مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف و ضبط 305 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز باهمکاری نیروی انتظامی و مراجع قضائی استان در شهرک صنعتی فرامان خبر داد.

امیدعلی مرآتی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: دستگاه‌ های غیرمجاز رمز ارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند.

وی در همین راستا بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق را تشدید کرده است و افراد سودجو به مقامات قضایی معرفی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش بسیار ارزشمند دستگاه های امنیتی، پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از هزار دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در استان کرمانشاه با کمک این دستگاه ها کشف و ضبط شده است.

مرآتی همکاری های مردم در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها را یکی از بهترین گزینه های مقابله با این موضوع عنوان کرد و گفت: همشهریان کرمانشاهی در صورت رویت این مراکز استخراج غیرمجاز می توانند با شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند و در این راستا تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !