فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم


فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود یا عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر می توانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ سرنوشت تو خواهد درخشید و کارت به زودی بالا می گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد بر تو بشارت که به زودی به مقصود خود خواهی‌رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد کسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری می کند ،صلاح است که از رفتن پشیمان شوی چون او به تو آسیب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خیال نابودی تو هستند اما از دست آنها کاری بر نمی‌آید نترس. سفر‌ی در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. این هفته با هیچ کس گفت‌وگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غایبی داری خواهد آمد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا می کنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما می گوید بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور شوند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد بر تو بشارت باد که به خاطر شایستگی و کفایتی که داری، موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال شخصی روزانـه متولدین دی

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

در فال روزانه شما آمده است که نیتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شخصی / 6 تیر ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 7.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم