300 میلیارد ریال به طرح آبرسانی مشگین‌شهر اختصاص یافت


300 میلیارد ریال به طرح آبرسانی مشگین‌شهر اختصاص یافت

اردبیل-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از اختصاص  300 میلیارد ریال اعتباربرای اصلاح آبگیرخیاوچایی و طرح آبرسانی مشگین‌شهر خبر داد.

عباس جنگی مرنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های انجام شده در۲ سال اخیر برای دریافت اعتبارات لازم برای اجرای طرح آبرسانی مشگین‌شهر افزود: سال گذشته برای اولین بار طرح آبرسانی مشگین شهر جزو طرح ملی و متمرکز شهرهای دارای تنش آبی در کشور محسوب شد و علاوه بر ردیف اعتباری از اعتبارات طرح ملی و متمرکز شهرهای دارای تنش آبی و ارتقای کیفیت آب نیز برای این طرح استفاده شد.

وی اظهار کرد:در۲ ماه اخیر با پیگیری استاندار اردبیل مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مالی دیگر از محل مدیریت بحران و خشکسالی کشور برای طرح آبرسانی مشگین‌شهر اختصاص یافت و به سازمان برنامه و بودجه کشور و دولت پیشنهاد شد تا تصویب و ابلاغ شود.

جنگی مرنی گفت: با اختصاص این مبلغ مجموع اعتبارات طرح آبرسانی مشگین شهر به ۵۳۰ میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

وی افزود: ۲۰ میلیارد ریال در سال گذشته و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال هم در سال جاری از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی برای طرح آبرسانی مشگین‌شهر دریافت شده است.

جنگی مرنی ادامه داد: اعتبار سال جاری از مجموع اعتبارات دریافتی تا کنون بیشتر است و با اختصاص آن مسائل و مشکلات اصلی این طرح برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ نیز مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح مصوب شده است.

مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غرب اردبیل واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرمانده سپاه اردبیل: جواب کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهیم داد