معرفی سدان کوچک شورولت کاوالیر توربو مدل 2022


معرفی سدان کوچک شورولت کاوالیر توربو مدل 2022

اگرچه شورولت مالیبو هنوز هم نفس می‌کشد اما دیگر سدان های چهار درب این برند قربانی استقبال زیاد از کراس اوورها و شاسی بلندهای شیک‌تر شده‌اند. تولید ایمپالای فول سایز سال پیش به پایان رسید و جایگزین مستقیمی هم برای آن وجود ندارد؛ اما اگرچه سدان های سنتی دوران سختی را در آمریکا پشت سر … The post معرفی سدان کوچک شورولت کاوالیر توربو مدل 2022...

اگرچه شورولت مالیبو هنوز هم نفس می‌کشد اما دیگر سدان های چهار درب این برند قربانی استقبال زیاد از کراس اوورها و شاسی بلندهای شیک‌تر شده‌اند. تولید ایمپالای فول سایز سال پیش به پایان رسید و جایگزین مستقیمی هم برای آن وجود ندارد؛ اما اگرچه سدان های سنتی دوران سختی را در آمریکا پشت سر می‌گذارند اما برخی بازارها همچنان به این خودروها روی خوش نشان می‌دهند. برای اثبات این موضوع شورولت از کاوالیر توربو ۲۰۲۲ در بازار مکزیک رونمایی کرده است.

معرفی سدان کوچک شورولت کاوالیر توربو مدل 2022

این خودرو در سال ۲۰۰۵ از خطوط کارخانه‌های آمریکایی کنار رفت و کبالت جایگزین آن شد اما همچنان در مکزیک حضور دارد.

شورولت می‌گوید کاوالیر توربو ۲۰۲۲ محصولی کاملاً جدید است اما این خودرو در واقع همان شورولت مونزا است که در سال ۲۰۱۹ تاکنون در چین عرضه می‌شود. کاوالیر طراحی بدی ندارد هرچند نباید آن را هیجان‌انگیز دانست. این سدان کوچک دارای چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی بوده و در کابین نیز نمایشگر لمسی ۸ اینچی و مواردی همچون پایش نقاط کور وجود دارند. نکته مهم درباره کاوالیر استفاده از پیشرانه توربوی جدید است. البته شورولت فعلاً مشخصات این پیشرانه را منتشر نکرده و تنها به گفتن اینکه پیشرانه موردبحث با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند بسنده کرده است.

معرفی سدان کوچک شورولت کاوالیر توربو مدل 2022

کاوالیر توربو قرار است از سه‌ماهه پایانی امسال روانه بازار مکزیک شود. تا قبل از عرضه جزئیات بیشتری از این خودرو همچون قیمت و مشخصات پیشرانه منتشر خواهد شد. اگرچه این اولین بار است که کاوالیر در آمریکای شمالی رؤیت می‌شود اما انتظار نداریم آن را در ایالات‌متحده ببینیم زیرا سدان های کوچک مشتری خاصی در این کشور ندارند اما در مکزیک استقبال خوبی از این خودروها می‌شود.

مدیر بازاریابی شورولت می‌گوید:

کاوالیر میراث مهمی در بازار مکزیک داشته و امسال نیز باعث تقویت جایگاه شورولت در کلاس سدان ها خواهد شد. ما مطمئنیم طراحی و پیشرانه جدید این خودرو باعث جلب‌توجه مشتریان شده و تجربه رانندگی آن فراتر از انتظارات خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درگ مرسدس C63 چهار سیلندر جدید با بی ام و M3 و آئودی RS4