صدور 486 گزارش کیفری و تخلفاتی برای متخلفان ادارات و سازمان‌های کهگیلویه و بویراحمد


صدور 486 گزارش کیفری و تخلفاتی برای متخلفان ادارات و سازمان‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد این سازمان گفت: در سال گذشته 68 بازرسی، از ادارات، سازمان‌ها و نهادهای استان انجام گرفت و در مجموع 183 گزارش کیفری و 303 گزارش تخلفاتی با کیفرخواست برای متخلفان صادر شده است.

"ابوالفتح ابوالهادی" در بازدید رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی کل استان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۶۷معامله دولتی در قالب مناقصه به جهت ایرادات فنی و قانونی لغو شده است، افزود: در این زمینه از حیف و میل مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان جلوگیری شد که برای استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ کلانی است.

وی اظهارکرد: با توجه به کمبود نیرو، بازرسان کارهای بزرگی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده اند.

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیگیری برای رفع تصرف اراضی در حوزه منابع طبیعی بیان کرد: در سال گذشته ۹۱۰ هکتار از اراضی تصرف شده که در حوزه منابع طبیعی پیگیری نمی شد شناسایی و رفع تصرف شدند.

صدور 486 گزارش کیفری و تخلفاتی برای متخلفان ادارات و سازمان‌های کهگیلویه و بویراحمد

حسن نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید و در جمع کارکنان بازرسی کل استان گفت: یکی از سرفصل ها و مأموریت های قوه قضائیه، صیانت از حقوق عامه به جهت فعل یا ترک فعل هایی هستند که مدیران دارند و در اداره بازرسی استان، عملکرد مدیران بررسی استان می شود.از اداره کل بازرسی استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها، فرهنگ نظارت پذیری را ندارند، افزود: مردم توقع دارند که در اموری مثل؛ استخدام ها، ساختارهای اجرایی و شرایط قانونی رعایت شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، نگین تاجی تصریح کرد: یکی از وظایف بازرسی استان جلوگیری از بسترهایی است که تخلفات در آن رخ می دهد. راه اندازی سامانه هوشمند در قوه قضائیه برای این منظور بی نظیر است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیلاب خیابان های شهر یاسوج را فراگرفت