از پای شکلاتی روبن تا سه گانه بی بازی فرمائلن/VAR طرفداری


از پای شکلاتی روبن تا  سه گانه بی بازی فرمائلن/VAR طرفداری

برنامه VAR طرفداری قرار است هر هفته به بررسی مهم ترین رویدادهای فوتبال جهان بپردازد. تماشای این برنامه را به...

اختصاصی طرفداری- در این قسمت از VAR طرفداری تصمیم گرفته ایم به بهانه مصدومیت مجدد عثمان دمبله در جریان مسابقات یورو، بازیکنانی که اکثر دوران بازی خود را با مصدومیت سپری کردند را زیر ذره بین ببریم. در این برنامه نگاهی داشته ایم به 5 بازیکنی که بیشتر از حضور در زمین مسابقه به خاطر مصدومیت دور از مستطیل سبز بوده اند. لازم به ذکر است که تمامی آمار از سایت ترنسفر مارکت استخراج شده است. امیدواریم از این برنامه لذت ببرید و منتظر شنیدن نظرات شما هستیم:

عثمان دمبله

546 روز در بارسلونا مصدوم بوده که یک سال و نیم کامل مصدومیت می شود. او همچنین تا به امروز 86 بازی را برای بارسلونا از دست داده است و این تعداد بازی به جز بازی هایی است که با مصدومیت جدیدش از دست خواهد داد. مصدومیت جدید او طبق پیش بینی ها 122 روز طول خواهد کشید که روزهای مصدومیت این بازیکن را به 668 خواهد رساند. او در حالی 86 بازی را از دست داده که در تمام تورنمنت ها برای بارسا مجموعا 118 بازی به میدان رفته است. ستاره فرانسوی بارسلونا در دوران بازی اش 14 بار مصدوم شده است که شامل 7 مصدومیت از نواحی مختلف می شود. بارسایی که در تمام سال های مصدومیت این بازیکن با شرایط دمبله کنار آمده بود حالا باید در مورد بازیکنی تصمیم گیری کند که در معدود روزهای سالم بودنش برای تمدید قرارداد با بارسلونا ناز می کرد و شاید این بار سران بارسا به پای بازیکن همیشه مصدوم خود نایستند.

آرین روبن

پای چپ فوق العاده آرین روبن بارها دروازه حریفان را باز کرده است اما همان طور که یوهان کرایوف در مورد این بازیکن گفته بود، انگار پای راست او را از شکلات ساخته بودند. روبن در دوران بازی خود بارها از ناحیه پای راست مصدوم شد و مجبور شد به این خاطر به دور از میادین باشد.

18 بازی در چلسی 110 روز مصدومیت

14 بازی در رئال مادرید 70 روز مصدومیت

182 بازی در بایرن مونیخ 1126 روز مصدومیت

28 بازی در خرونینگن 201 روز مصدومیت

242 بازی مجموعا مجموعا 1507 روز مصدومیت بیش از 4 سال

توماس فرمائلن

این بازیکن به قدری مصدوم بوده که بازی کردنش عجیب به نظر می رسد او در یک فصل با انجام تنها چند دقیقه بازی با بارسا فاتح سه گانه شد ولی همواره در کلنیک درمانی باشگاه بوده تا زمین مسابقه

30 بازی در آژاکس 193 روز مصدومیت

106 بازی با آرسنال 521 روز مصدومیت

93 بازی با بارسلونا 501 روز مصدومیت

17 بازی با رم 87 روز مصدومیت

18 بازی با ویسل کوبه 67 روز مصدومیت

264 بازی مجموعا 1369 روز مصدومیت بیش از سه سال و نیم

مارکو رویس

ستاره آلمانی دورتموند نیز یکی از بازیکنانی بود که به خاطر مصدومیت های متوالی نتوانست استعدادهایش را آن طور که باید و شاید بروز دهد. مصدومیت های طولانی بارها او را از حضور در تورنمنت های مهم منع کرد و شاید اگر مصدومیت امان می داد، رویس می توانست یکی از ستاره های آلمان در سال های طولانی باشد.

3 بازی در مونشن گلادباخ 24 روز مصدومیت

بدون از دست دادن بازی 123 روز مصدومیت

130 بازی برای دورتموند 985 روز مصدومیت

133 بازی مجموعا 1133 روز مصدومیت بیش از سه سال

در مورد روزهای مصدومیت رویس بدون از دست دادن بازی لازم به ذکر است که این مصدومیت های او در دوران تعطیلات تابستانی یا دورانی بوده است که مسابقه ای برگزار نمی شده و به همین خاطر این بازیکن با وجود مصدومیت مسابقه ای را از دست نداده است.

جک ویلشر

بازیکنی که پیش بینی می شد ستاره جدید انگلیس باشد. به قدری مصدوم شد که این روزها در هیچ تیمی عضویت ندارد. ستاره روزهای نه چندان دور آرسنال یکی از آن بازیکنانی بود که دچار مصدومیت های شدید و طولانی می شد و همین موضوع باعث شد هیچوقت نتوانت استعدادهایش را بروز دهد.

154 بازی برای آرسنال 890 روز مصدومیت

1 بازی برای بورنموث 123 روز مصدومیت

59 بازی برای وست هم 452 روز مصدومیت

214 بازی مجموعا 1456 روز مصدومیت بیش از 4 سال

سایرین

پاتو، ابو دیابی، لوئی ساها، رونالدو برزیلی، اسین، پویول، آفلای،اوون، هارگریوز، فن پرسی، گرت بیل، هازارد دیگر بازیکنان نامداری هستند که دوران زیادی از فوتبال حرفه ای خود را به جای حضور در میادین فوتبال در بیمارستان ها و کلینیک ها صرف درمان مصدومیت های خود کردند و نتوانستند از تمام توانایی های خود استفاده کنند.

منتظر برنامه های بعدی ما باشید...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!