ماک کامیون‌های نظامی برای ارتش آمریکا تولید می کند، 2500 نیوتن متر با قابلیت های متفاوت + فیلم


ماک کامیون‌های نظامی برای ارتش آمریکا تولید می کند، 2500 نیوتن متر با قابلیت های متفاوت + فیلم

کامیون کمپرسی سنگین ماک M917A3 Defence، جدیدترین عضو ارتش ایالات متحده آمریکا است که به تازگی خط تولید آن به صورت اختصاصی راه اندازی شده است. این خودرو نسخه‌ای قوی‌تر و خشن‌تر از ماک گرانیت است که...

کامیون کمپرسی سنگین ماک M917A3 Defence، جدیدترین عضو ارتش ایالات متحده آمریکا است که به تازگی خط تولید آن به صورت اختصاصی راه اندازی شده است. این خودرو نسخه‌ای قوی‌تر و خشن‌تر از ماک گرانیت است که نسخه غیرنظامی این کمپرسی محسوب می‌شود.

کامیون ماک دیفنس M917A3 برای حمل و نقل تجهیزات در مأموریت های لجستیکی و تاکتیکی طراحی شده است. نخستین قرارداد ماک و ارتش ایالات متحده در ماه مارس سال جاری عقد شد که طی آن ارتش آمریکا 99 دستگاه از این خودرو را سفارش‌گذاری کرد.

پیش از این، ماک و ارتش آمریکا برنامه‌ای طولانی مدت را برای طراحی و تولید نسخه‌ای نظامی از ماک گرانیت به صورت مشترک اجرا کرده بودند. محوطه آزمایشی آبردین در مریلند، طی دو سال گذشته مرکزی برای انجام تست‌های ماک دیفنس M917A3 بوده است.

ماک کامیون‌های نظامی برای ارتش آمریکا تولید می کند، 2500 نیوتن متر با قابلیت های متفاوت + فیلمماک دیفنس M917A3

پیشرانه MP8 با 520 اسب‌بخار و 2522 نیوتن‌متر گشتاور، بر روی شاسی سنگ‌مانند ماک دیفنس قرار گرفته است. شاسی این خودرو انعطاف پذیر است و می‌توان آن را به تانکر، بالابر سنگین یا فضای حمل بار تبدیل کرد. این کامیون قادر است تا باری به ظرفیت 27 تن را حمل کند.

نخستین کامیون‌های ماک دیفنس HDT در اوایل ماه مه به ارتش آمریکا تحویل داده شدند و حال ارتش در حال راه اندازی خط تولید اختصاصی این کامیون‌ها با سرمایه‌گذاری 6.5 میلیارد دلار است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری