امیدهای یحیی گل محمدی به گلزنی شهریار مغانلو


امیدهای یحیی گل محمدی به گلزنی شهریار مغانلو

گل محمدی امیدوار است مغانلو در بازی امشب مقابل گل گهر خوش بدرخشد

شهریار مغانلو با توجه به مصدومیت آل کثیر امید اول گلزنی کادرفنی پرسپولیس است.

به گزارش طرفداری، شکستگی انگشت کوچک دست عیسی آل‌کثیر آن هم بعد از گلزنی در بازی سوپرجام و شروع درخشش این بازیکن برایش گران تمام شده است. آل‌کثیر در بازی با مس رفسنجان با انگشت آتل بسته و باندپیچی شده آن هم از رنگ قرمزش بازی کرد و یک ساعت در میدان بود.

گفته می‌شود انگشت دست عیسی نیاز به انجام عمل جراحی دارد اما بازی‌های فشرده پرسپولیس امکان چنین کاری را از او گرفته و آل‌کثیر نمی‌خواهد بازی‌های تیمش را از دست بدهد. ضمن اینکه کادر فنی هم به او نیاز دارد.

با این حال در چنین شرایطی آل‌کثیر مجبور است با همان شرایط سخت و با دست بانداژ شده بازی کند که حتماً روی کیفیت کارش تأثیر منفی می‌گذارد. این مسأله که در صورت زمین خوردن یا برخورد با بازیکنان حریف شرایط انگشت عیسی را بدتر کند باعث می‌شود او با ترس بازی کند و روی کار فنی‌اش متمرکز نباشد.

با این حساب هیچ بعید نیست آل‌کثیر مقابل گل گهر در ترکیب اصلی نباشد. او در تمرین دوشنبه کاور به تن داشت در حالی که مغانلو جزو نفرات اصلی به نظر می‌رسید و شاید او کنار عالیشاه در خط حمله پرسپولیس قرار بگیرد.

به هر روی شهریار مغانلو حتی اگر به عنوان بازیکن ذخیره هم راهی میدان شود کادرفنی امید زیادی به گل زنی او در بازی مقابل گل گهر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج