توماس مولر: بعد از آن صحنه دیگر شب ها خوابم نمی برد


توماس مولر: بعد از آن صحنه دیگر شب ها خوابم نمی برد

مهاجم تیم ملی آلمان اعتراف کرد هیچوقت صحنه از دست دادن موقعیتش مقابل انگلیس را فراموش نخواهد...

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی آلمان شب گذشته با دو گل مقابل انگلیس شکست خورد تا در مرحله یک هشتم نهایی از یورو کنار برود. هری کین و رحیم استرلینگ دو بازیکنی بودند که برای تیم ملی انگلیس گلزنی کردند اما اگر توماس مولر موقعیت طلایی که وقتی آلمان با یک گل عقب بود را از دست نمی داد، شاید نتیجه به شکل دیگری رقم می خورد.

مولر در دقیقه 75 با پاس کای هاورتس در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما در نهایت ضربه اش را در کمال ناباوری هواداران آلمان با فاصله ای کم بیرون زد تا آلمان ها فرصت برابر کردن نتیجه را از دست بدهد.

حال این بازیکن بعد از پایان بازی سکوت خود را شکست و با انتشار پستی در صفحه کاربری خود در فضای مجازی مسئولیت از دست دادن موقعیت که منجر به شکست دردناک آلمان شد را بر عهده گرفته است. مهاجم بایرن مونیخ در این باره نوشت:

آن صحنه لحظه ای است که تا ابد در خاطرتان خواهد ماند و شب ها بیدار نگه تان می دارد. بعد از آن اتفاق دیگر شب ها خوابم نمی برد. برای چنین صحنه هایی تلاش و تمرین می کنید و به عنوان یک فوتبالیست زنده هستید. برای چنین صحنه هایی که برگرداندن تیم به بازی در یک مسابقه حذفی برگردن شماست و باید شادی را به ملت هدیه دهید. حس خیلی بدی دارم که این فرصت را داشتم و آن را از دست دادم. یک تیم از این بابت ناراحت است. هم تیمی ها و مربی که به من اعتماد کرده بود، از این بابت ناراحت است. با این حال، از دست دادن این صحنه بیش از هرکس دیگری برای تمام هواداران آلمان دردناک است. آنهایی که با وجود شرایط سخت ما را حمایت کردند.

آلمان ها حالا در شرایط به خانه برمی گردند که با جدایی لوو از تیم ملی، دوران جدیدی را زیر نظر هانسی فلیک شروع خواهند کرد تا برای صعود به جام جهانی 2022 تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!