امیر قلعه نویی صاحب بیشترین برد مقابل پرسپولیس


امیر قلعه نویی صاحب بیشترین برد مقابل پرسپولیس

پرسپولیس از هیچ مربی به اندازه امیر قلعه نویی شکست نخورده است

به گزارش طرفداری، امیر قلعه نویی در تیم های مختلف بیشترین باخت را به پرسپولیس بین مربیان شاغل در فوتبال ایران تحمیل کرده است. مربی امروز گل گهر تاکنون در قامت سرمربی با هشت تیم مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

برق تهران، استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و گل گهر تیم هایی هستند که با سرمربیگری امیر قلعه نویی مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده اند. جالب اینجاست این مربی پرافتخار تاکنون 9 بار به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیده تا پربرد ترین مربی ایرانی مقابل سرخ پشوان لقب گیرد.

سرمربی امروز گل گهر سه بار به عنوان سرمربی استقلال، پرسپولیس تحت هدایت بگوویچ، سوبل و پروین را شکست داد. او دوبار به عنوان سرمربی سپاهان پرسپولیس کرانچار و دایی را شکست داد و دو بار هم به عنوان سرمربی تراکتور مقابل پرسپولیس استیلی و دنیزلی پیروز شد. قلعه نویی در جایگاه سرمربی ذوب آهن نیز یک بار پرسپولیس برانکو را شکست داد و یک بار هم مقابل تیم کالدرون هم به پیروزی رسید تا مجموعا 9 بار مقابل پرسپولیس برنده از زمین خارج شود.

بهترین برد و بدترین باخت

بهترین برد امیر قلعه نویی مقابل پرسپولیس به لیگ دهم برمی گردد، او با سپاهان در ورزشگاه آزادی توانست پرسپولیس علی دایی را با 4 گل شکست دهد. بدترین شکست او نیز به بازی رفت دو تیم پرسپولیس و گل گهر مربوط می شود که او با 5 گل مقابل پرسپولیس شکست خورد. این یک واقعیت است که بدترین باخت های قلعه نویی به پرسپولیس در سه سال اخیر بوده است. او با تراکتور در آزادی با سه گل شکست خورد و در لیگ هفدهم هم با ذوب آهن در اصفهان 4 گل از سرخ پوشان دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

تمام تقابل های یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول