طرح‌های اوقات فراغت با پیوست بهداشتی اجرا شود


طرح‌های اوقات فراغت با پیوست بهداشتی اجرا شود

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اشاره به تعطیلی مدارس و افزایش تدریجی آما مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان، گفت : طرح‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان باید با پیوست بهداشتی و تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پروش استان که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و رورش استثنایی در ساری برگزار شد، افزود : کرونا آسیب های روحی و روانی زیادی را بر جامعه تحمیل کرده است و باید با اتخاذ رهکار دزست و اصولی، در جهت رفع آن اقدام کرد.

وی بر لزوم ایجاد زیرساخت های مورد نیاز با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت : طرح های اوقات فراغت که دانش آموزان و خانواده های آنان را درگیر می کند زمینه و بستر مناسبی برای تحقق این امر است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه مازندران در ارتباط با تامین و توزیع تجهیزات هوشمند آموزشی و توزیع آن در بین دانش آموزان نیازمند رتبه نخست کشور را کسب کرده است، تحقق این امر را نتیجه همدلی و وفاق و مشارکت بیش از پیش دستگاه های اجرایی و مشارکت خیران و نیکوکاران دانست.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، نرم افزاد شاد طراحی شد تا نظام تعلیم و تربیت و ارائه آموزش به دانش آموزان با وقفه مواجه نشود که این یک دستاورد بزرگ محسوب می شود.

حسبن زادگان، گفت: در دوران شبوع ویروس کرونا، اقدامات بسبار مثبتی در زمینه تامین تجهیزات پزشکی و همچنین کمک به زندانیان مالی در مازندران صورت گرفت که در نوع خوی بی سابقه بوده است.

استاندار مازندران همچنین بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی تاکید کرد و گفت: باید با شناسایی طرح های اولویت دار، نسبت به تکمیل آنها اقدام کرد.

وی همچنین بر لزوم شناسایی مشکلات کودکان استثنایی تاکید کرد و افزود: باید با اتخاد راهکار درست و اصولی، نسبت به رفع معضلات و بهبود شرایط زندگی دانش آموزان استثنایی و خانواده های آنان اقدام کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با هدف افتتاح چند طرح عمرامی و آموزشی و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش به مازندران سفر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)