اعتراف صادقانه سرمربی لبنان:مدعی نیستیم


سرمربی تیم ملی لبنان با صراحت به بیان حقیقت پرداخته و اعلام کرد که تیمش مدعی صعود به جام جهانی نیست.

اعتراف صادقانه سرمربی لبنان:مدعی نیستیم
سرمربی تیم ملی لبنان با صراحت به بیان حقیقت پرداخته و اعلام کرد که تیمش مدعی صعود به جام جهانی نیست.

تیم ملی لبنان کار سختی برای صعود به جام جهانی 2022 دارد. این تیم بر اساس قرعه کشی امروز با ایران، کره جنوبی، عراق، سوریه و امارات همگروه شد. جمال طاها، سرمربی باتجربه لبنانی ها بعد از مشخص شدن حریفان تیمش با صراحت به بیان حقیقت پرداخته و اعلام کرد که تیمش مدعی صعود به جام جهانی نیست.

فشار زیادی را تحمل می کنم

این اولین بار است که بعد از 20 سال یک سرمربی لبنانی هدایت این تیم را به عهده گرفته است و تحمل چنین فشاری به هیچ عنوان راحت نیست. من بازیکنانم و مشکلات موجود را درک می کنم و باید سخت کار کنیم. به یک حضور خوب و آبرومندانه در مقدماتی جام جهانی بسیار امیدوار هستم.

ما یک تیم مدعی نیستیم

ما یک تیم مدعی نیستیم. ولی تلاش می کنیم تا به این مرحله برسیم. زمان زیادی نداریم و باید خیلی سخت تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را آماده کنیم. حریفان بسیار سختی داریم که بازی های دشواری مقابل شان باید انجام دهیم. این اطمینان را دارم که بازیکنانم تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهند گرفت.

گروه ما، گروه آسانی نیست


سرمربی تیم ملی لبنان صحبت های خود را با اظهار نظر در خصوص همگروهی تیمش با ایران، کره جنوبی، عراق، سوریه و امارات به پایان رسانده و گفت: گروه ما، گروه آسانی نیست. ما باید در چنین شرایطی فقط روی تیم خودمان و کاری که انجام می دهیم تمرکز کنیم. باید از همین امروز تلاش مان را شروع کنیم تا شرایط را تا آغاز بازی ها بهتر نماییم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس‌های خصوصی همسر بهرام رادان از دوران بارداری‌ تا زایمان / مینا مختاری همچنان خوش لب...