اتصالات برق متهم ردیف اول آتش سوزی ها در کیش است


اتصالات برق متهم ردیف اول آتش سوزی ها در کیش است

کیش - ایرنا - رییس اداره خدمات آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش گفت: اتصالات برق با 27 درصد فراوانی عمده دلیل آتش سوزی‌ها در این جزیره است.

به گزارش ایرنا، محمد امین سرمدی روز شنبه اظهار داشت: در سه‌ماهه امسال ۹۵ فقره آتش‌سوزی در این جزیره روی داده که ۲۵ مورد آن شامل ۲۷ درصد مربوط به اتصالات ناشی از برق است.

وی اضافه کرد: عمده دلیل اتصالات برق در این جزیره نیز مربوط به استفاده از تجهیزات غیر استاندارد و یا سیم کابل های ضعیف تر از جریان مورد نیاز برق مصرف دستگاه های الکترونیکی است.

سرمدی یادآور شد: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کیش در قالب سه ایستگاه اطفا و نجات فعال با ۵۸ نفر پرسنل در ۲ شیفت کاری فعالیت می‌کند.

وی افزود: مهار و اطفا حریق و حفاظت از افراد و شرکت‌های عمومی و خصوصی در مقابل آتش‌سوزی، عوارض و سوانح ناشی از آن، ارائه آموزش‌های لازم در امور آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سطوح مختلف، نظارت و کنترل بر تحقق شرایط ایمنی و استانداردهای تجهیزاتی ساختمان‌ها در مقابل سوانح گوناگون از اهداف این اداره است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۴ هزار نفر جمعه در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟